Administrator Produs Leasing

Adecco Romania

04-08-2016 | EXPIRA LA 03-09-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

1. Gestionarea relatiei cu clientii , identificarea noilor clienti si a oportunitatilor de afaceri utilizand toate canalele de distributie (direct, brokeri, dealer auto), consultarea de variate surse de informatii, participarea Ia diverse evenimente profesionale;
2. Intreprinderea de actiuni specifice in vederea dezvoltarii si fidelizarii portofoliului de clienti;
3. Negocierea si intocmirea ofertelor de finantare in conformitate cu regulamentul intern al companiei si politica de creditare in vigoare , intocmeste ofertele indicative pentru finantare in limitele de competenta aprobate, in timp real pentru a asigura eficienta fluxului de creditare;
4. Colectarea tuturor informatiilor necesare intocmirii dosarelelor de finantare (rapoartele de leasing);
5. Mentinerea contactului cu celelalte departamente din cadrul companiei si supervizeaza
proiectul in toate fazele urmatoare de implementare: analiza, pregatirea si semnarea contractelor de vanzare cumparare, controlul documentatiei, livrarea, plata ratelor, etc;
6. Intocmirea si semnarea contractelor de leasing;
7. Mentinerea relatiilor de colaborare cu partenerii companiei (dealeri, brokeri);
8. Verificarea prin metode corespunzatoare a informatiilor furnizate de client;
9. Participarea activa in campaniile de vanzare si promovare ale produselor si serviciilor companiei;
10. Efectuarea de deplasari in tara si strainantate in interes de serviciu - dupa caz;
11. Participa activ in elaborarea documentelor necesare pentru desfasurarea activitatii de finantare conform reglementarilor si regulamentelor in vigoare, a legislatiei nationale si specificatiilor BNR, a procedurii de vanzari cu privire Ia aprobarea contractelor de leasing pe diferite canale, etc; participa activ Ia traducerea si elaborarea procedurilor de lucru si a documentelor specifice Departamentului;
12. Intocmirea diverselor rapoarte solicitate de superiorul direct si management, in vederea
asigurarii unui control intern eficient al afacerii
13. Urmarirea si respectarea cu strictete a procedurilor de lucru in vigoare;
14. Asigurarea pastrarii confidentialitatii in limitele de autoritate stabilite prin reglementarile legale si interne in vigoare;
15. Cunoasterea, respectarea si implementarea cerintelor reglementarilor legale si
regulamentului intern specifice domeniului de activitate, in conformitate cu functia detinuta, ca si cele aferente altor atributii acordate;
16. Contributia personala, alaturi de ceilalti colegi Ia optimizarea activitatii si a fluxurilor de lucru;
17. Asistenta si implicare in training si instruire profesionala, cand este cazul;
18. Respectarea obligatiilor prevazute prin contractu! individual de munca;
19. Orice alte sarcini solicitate de superiorul ierarhic sau Conducerea societatii.
20. Indeplinirea sarcinilor de serviciu atribuite;


CERINTE

Cunostinte tehnice si de afaceri:
-Cunostinte aprofundate despre activitatea in companiile financiare (leasing);
-Reglementarile legale in domeniul leasing-ului specific sferei proprii de activitate;
-Abilitati standard de IT.

Aptitudini:
- Abilitatea de a exprima idei si fapte intr-a maniera clara si concisa, gandire logica, putere de convingere;
- Capacitate organizatorica, capacitate de adaptare Ia schimbari capacitate de evaluare/analiza/corelare si sinteza a informatiilor, concentrare si decizie;
- Capacitate de relationare cu alte persoane, intuitivitate, creativitate, inovatie, capacitate de a inspira incredere clientilor;
- Abilitati de lucru in echipa.
- Simtul datoriei, hotarare in atingerea scopurilor, consecventa, perseverenta;
- Orientarea catre client, promptitudine in rezolvarea solicitarilor clientilor, initiativa, folosirea eficienta a timpului;
- Spirit de echipa, spirit organizatoric;
- Echilibru afectiv si autocontrol in situatii de stress;
- Deschidere spre nou, autodezvoltare profesionala.


DESCRIEREA FIRMEI

ADECCO RESURSE UMANE SRL
Romania, Bucuresti, sector 1, str. Dr. Iacob Felix Nr. 28, Etaj 4
Nr. ORCB J40/12364/2003, CUI RO15739037
Capital social subscris si varsat: 392.440 Lei
Nr. autorizatie Agent de Munca Temporara: 17/2005
Autorizatie seria nr. B/ 0000008/25.10.2005
Nr. Operator Date Personale: 15866
Tel: 00 40 21 300 35 46, Fax: 00 40 21 300 35 54
E-mail: office@adecco.ro, Web: www.adecco.ro

ADECCO ROMANIA SRL
Romania, Bucuresti, sector 1, str. Dr. Iacob Felix Nr. 28, Etaj 3
Nr. ORCB J40/4467/2000, CUI RO 13002186
Capital social subscris si varsat: 360.575 Lei
Nr. Operator Date Personale: 15862
Tel: 00 40 21 300 35 46, Fax: 00 40 21 300 35 54
E-mail: office@adecco.ro, Web: www.adecco.ro

BUCURESTI (HQ)- Doctor Iacob Felix Nr. 28, Sector 1, Tel.: 021/300 35 46; e-mail: recrutare@adecco.ro


ARAD - Mihai Eminescu nr. 45, Tel: 0257 / 281 147; E-mail: arad@adecco.ro


BRASOV - Str Petru Rares Nr 10; Tel.: 0040 - 372/70.57.95; e-mail: brasov@adecco.ro


CLUJ - Str. Vasile Lupu Nr 36 , Tel: 0264/ 406 234; e-mail: cluj@adecco.ro


IASI - Bld. Tutora Nr. 4, bl. B4 scara D, Tel: 0232 / 206 120; e-mail: iasi@adecco.ro


ORADEA - Str. Tudor Vladimirescu Nr 26; Tel.: 0040 - 727 735 160 e-mail: oradea@adecco.ro


PITESTI - Str. Fratii Golesti Nr. 57, etaj 2; Tel: 0248 / 612 303; e-mail: pitesti@adecco.ro


PLOIESTI - Str Mercurului Nr 1, Tel: 0244/ 519 320; e-mail: ploiesti@adecco.ro


SIBIU - Str. Vasile Milea Nr 11, Ap 57, Tel: 0269 / 206 450; e-mail: sibiu@adecco.ro


TIMISOARA - Str. Popa Sapca Nr. 12 tel: 0256/ 432 211; e-mail: timisoara@adecco.ro