MANAGER PROIECT

Caritas Alba Iulia, Departamentul Asistența Socială.

13-05-2015 | EXPIRA LA 15-05-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Sarcini:
• planifică și coordonează desfășurarea activităților specifice proiectului;
• coordonează echipa de proiect;
• asigură un circuit informațional adecvat, discuții și feed-back-uri;
• asigură executarea în timp a activităților;
• menține contactul cu finanțatorul și cu partenerii;
• coordonează managementul zilnic al proiectului – organizațional și conceptual;
• ia decizii,întocmește rapoarte;

Avantaje:
• experiență în domeniul social;
• cunoaşterea limbii maghiare;
• cunoașterea unei limbi străine (germană/engleză) ;


Documente necesare:
• scrisoare de intenţie scrisă de mână;
• CV-ul profesional;
• copie după diplome;


Informații: 0737-844.567, dosarele se pot depune electronic pe adresa de e-mail
jobs@caritas-ab.ro .

Comisia își rezervă dreptul de preselecție a candidaților, dacă este necesar candidatul va participa şi la o probă practică pe teren. Candidații selectați vor fi anunțați telefonic.


CERINTE

Cerințe:
• studii superioare;
• experiență în managementul proiectelor;
• abilități de comunicare;
• valori creştine;
• rezistență la stres;
• cunoştinţe de operator calculator (Ms-Office);
• permis de conducere categoria B.;


DESCRIEREA FIRMEI

Misiunea Organizaţiei Caritas Alba Iulia este promovarea carităţii şi dreptăţii sociale.

Obiectivele organizaţiei sunt:
• promovarea de concepte şi orientări în politica socială,
• reintegrarea celor săraci şi marginalizaţi în societate, fără deosebire de naţionalitate, religie, rasă, sex sau convingeri politice,
• dezvoltarea comunitară,
• cooperarea cu autorităţile locale, naţionale şi cu alte organizaţii naţionale şi internaţionale, • asigurarea unui potenţial uman calificat şi motivat,
• redarea demnităţii umane fiecărei persoane.