Front desk officer / Assistant Manager

M&CO HR Services

25-11-2015 | EXPIRA LA 25-12-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Recrutam Front desk officer/ Asistent Manager pentru o companie multinationala din Tg. Mures care activeaza in domeniul articolelor sportive,


CERINTE

- Experienta în utilizarea calculatorului : programele Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook) si a Internetului;
- Cunoasterea limbii engleze la nivel business;
- Competente de comunicare si usurinta in stabilirea contactelor cu terti;
- Competente de comunicare scrisa si aplecare spre detaliu;
- Atentie distributiva;
- Spirit de echipa.


BENEFICII OFERITE

- Salariu motivant
- Mediu de lucru dinamic


DESCRIEREA FIRMEI

M&CO HR Services, parte a grupului M&CO, este o companie tânără formată dintr-o echipă de profesionaliști care se află în continuă dezvoltare. Aceasta își dedică toate mijloacele necesare pentru a asigura fiecărui client servicii de Resurse Umane la cele mai înalte standarde.

Scopul nostru este să oferim partenerilor noștri strategii, rezultate și idei inovatoare pentru problemele ce pot apărea în domeniul Resurselor Umane, expertiza noastră acoperind toate ariile acestui sector.

Serviciile noastre: Administrare personal - Dosare de personal (Contract, fișă de post...etc); - Raportări Revisal / AJOFM; - Întocmire și întreținere organigramă; - Rapoarte personalizate la solicitarea clientului; - Regulament de ordine interioară, Contract colectiv de muncă, formulare tipizate la cererea clientu lui; - Proceduri interne în vederea asigurării controlului asupra funcțiunilor de Resurse Umane; - Time management (pontaje, concedii de odihnă); - Menținerea legăturii cu medicina muncii;. - Adeverințe, decizii; - Reprezentare societate în relația cu angajații în cazul cercetărilor disciplinare, disponibilizărilor, reorganizărilor, restructurărilor; - Reprezentare societate în relația cu instituțiile de control. Training și dezvoltare - Sisteme de evaluare angajați; - Plan de instruire anual; - Asigurare asistență specializată clienților în evaluarea furnizorilor de training; - Evaluare training. Servicii de salarizare - Creare și actualizare baza de date prin înregis trarea contractelor de muncă, decizii de suspendare, încetare...etc; - Calcul sporuri și adaosuri la salariul de bază, con cedii odihnă. concedii medicale...etc; - Întocmire stat de plată; - Întocmire declarații 112; - Întocmire fișe fiscale; - Suport legislativ. Selecție și recrutare - Întocmire profil candidat ideal; - Recrutare candidat prin metodele agreate cu clientul (platforme online, rețele de socializare, ziare, networking...etc); - Posibilitate de asigurare a confidențialității poziției; - Susținere interviuri și prezentare shortlist; - Evaluarea candidaților din punct de vedere profesional si psihologic; - Evaluare candidați din punct de vedere al compatibilității și integrării în organizație; - Evaluare la finele perioadei de probă; - Plan de inducție și training pentru personalul selectat. Managementul performanței - Sisteme de bonusare personalizate, proiecte de creștere a productivității; - Normative interne menite a asigura posibilitatea realizării procedurilor de penalizare angajați; - Implementarea unui sistem personalizat de evaluare, motivare și retenție.