Angajăm secretară

SC CONIMUR SRL

05-12-2016 | EXPIRA LA 07-12-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

- îndeplinirea activităților zilnice de secretariat
- preluare apeluri telefonice, direcționare și comunicare informații preluate
- primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din firmă
- preluarea, înregistrarea, distribuirea și arhivarea corespondenței
- gestionarea și evidența documentelor după criterii specifice
- redactare corespondență de afaceri necesară desfășurării activității
- elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele
- urmărirea, până la obținerea rezultatului, a problemelor trasate în sarcina sa
- informarea managementului asupra situațiilor urgente, situații potențial prejudiciante pentru firmă


CERINTE

- absolvent al unei forme de învățământ superioare
- cunoștințe de operare PC, MS Office, Windows 10, navigare internet
- permis de conducere B
- cunoștințe de limba engleză, nivel avansat
- abilități de comunicare verbală și în scris
- abilități de lucru în echipă
- atitudine proactivă
- inteligență (gândire logică, memorie)
- seriozitate, corectitudine, atitudine principială în relațiile cu oamenii
- bună organizare a timpului și capacitate de concentrare asupra mai multor sarcini


DESCRIEREA FIRMEI

Societate care activeaza in domeniul constructiilor