FUNCTIONAR INFORMATII CLIENTI

CEZ Romania

20-08-2014 | EXPIRA LA 20-08-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

1. Gestioneaza relatia cu clientii (telephonic, fax, mail, posta)
2. Ofera clientilor informatii cu privire la contractarea, facturarea, incasarea , recuperare creante, legislatie in domeniul energetic;
3. Preia deranjamentele electrice , verifica daca sunt deranjamente programate sau accidentale de care se stie; transmite catre responsabilul de deranjamente ;
4. ofera informatii despre starea operativa a retelei;
5. Asigura consultanta telefonica potentialilor clienti la completarea cererii si chestionarului energetic;
6. rezolva solicitarile telefonice ale clientilor cu privire la citirea, contractarea si facturarea energiei electrice pentru clientii casnici si agentii economici gestionati;


CERINTE

- studii medii
-cunostinte tehnice si economice din domeniul energetic si din legislatia asociata;
-cunostinte bune de operare MS Office;
-cunostinte utilizare aplicatie informatica SAP
- abilitati de comunicare;
- bune calitati de planificare si organizare
-capacitate de a lucre in echipa
-capacitate de lucru sub stress
- capacitate de lucru in program prelungit
-disponibilitate la program neprevazut, in mai multe schimburi, inclusiv in zile de sarbatori legale.


DESCRIEREA FIRMEI

Grupul CEZ este prezent pe piaţa românească încă din anul 2005, odată cu preluarea companiei de distribuţie Electrica Oltenia SA care, după procesul de transformare, asigură alimentarea cu energie electrică a şapte judete: Argeş, Dolj, Gorj, Mehedinţi, Olt, Vâlcea şi Teleorman. Afacerile Grupului CEZ în România sunt reprezentate de cele 8 companii - CEZ Distribuţie, CEZ România, CEZ Vânzare, CEZ Trade, Tomis Team, MW Invest, Ovidiu Development şi TMK Hydroenergy Power.