Consultant Relații Clienți (Customer Service Officer) - Suceava

eobuwie.pl S.A.

15-01-2016 | EXPIRA LA 14-02-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilități
- loc de muncă bazat în principal pe contact telefonic cu clientul
- preluarea apelurilor telefonice din partea clienților
- administrare corespondență pe adresa de e-mail (trimitere răspunsuri către clienți)
- furnizarea de informații clientului cu privire la produse, ofertă și serviciile companiei
- soluționarea tuturor solicitărilor venite din partea clienților, legate de comenzile plasate
- primirea și plasarea comenzilor venite din partea clienților


CERINTE

- cunoștințe foarte bune de limba română (scris, citit, vorbit – gramatică, exprimare)
- excelente abilități de comunicare
- cunoștințe operare calculator, Internet, Microsoft Office, Google Docs, platformă CRM, etc.
- implicare, ambiție, perseverență, angajament, gândire pozitivă, inițiativă, spirit de echipă,
- program – disponibilitate: 8 ore / zi
- studii superioare (universitare)
- experiență pe posturi similare (constituie un avantaj)
- persoană ordonată, serioasă, muncitoare
- capacitatea de a respecta termene-limită


BENEFICII OFERITE

- salariu fix atractiv
- premii-bonusuri în funcție de rezultate
- reduceri cumpărături
- mediu plăcut de muncă, tânăr și motivant
- training, curs de perfecționare legat de activitatea din fișa postului

În cazul în care sunteți interesat vă rog să trimiteți CV + scrisoare de intenție la adresa de e-mail: angajare@etraf.eu