Manager relatii cu clientii recuperare Sibiu

BRD - Groupe Societe Generale

22-10-2014 | EXPIRA LA 21-11-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Asigura managementul procesului de recuperare a creantelor neperformante pentru clientii persoane juridice din gestiune, in conditii de celeritate, adecvare a provizioanelor si a strategiilor cu profilul de activitate al clientului, pana la recuperarea integrala sau stergerea acestora.
Gestioneaza direct relatia de credit cu debitorii pentru portofoliul alocat;
Efectueaza actiuni obligatorii si coordoneaza actiunile de verificare la preluarea noilor cazuri (actiuni juridice, verificare garantii, verificarea afacerii si structura creditelor);
Efectueaza vizite in teritoriu, negocieaza si elaboreaza strategii, coordoneaza toate partile interesate, atat interne cat si externe (inclusiv participarea la intalnirile creditorilor) in vederea maximizarii recuperarii pe relatia cu clientii din portofoliul alocat;
Introduce date si asigura actualizarea informatiilor pentru bazele de date cu clientii RISC/SCM.
Pregatesc documentatiile de aprobare a strategiilor pe clienti prin evidentierea argumentelor si a alternativelor recomandand prioritati si propunand, in functe de strategie, provizioane specifice.
Proiecteaza masuri necesare in concordanta cu strategiile aprobate, coordonand partenerii interni si externi pentru o implementare rapida si efectiva a acestora.
Urmaresc implementarea strategiilor si evolutia acestora, propunand masuri corectoare in caz de deteriorari ulterioare.
Evalueaza posibilitatiile de a inchide dosarele fie prin transferul la W/O fie prin transferul la credite sanatoase, pregatind toate documentele de aprobare.
Contribuie la rapoarte si prezentari periodice sau ori de cate ori este necesar, in functie de solicitarile partenerilor interni sau externi, in functie de zona de expertiza.


CERINTE

Studii universitare / postuniversitare economice
Experienta in activitatea de recuperare creante sau creditare persoane juridice (risc sau analiza financiara constituie un avantaj) /minim 3 ani;
Cunostinte de limba engleza ;
Abilitati in lucrul cu WORD, EXCEL , POWERPOINT .

Profilul candidatului:
Abilitati de comunicare si negociere ;
Capacitate de analiza;
Orientare spre rezultate;
Capacitate de organizare si prioritizare;
Capacitate de lucru in echipa;
Rezistenta la stress;
Integritate si transparenta actiunilor;


BENEFICII OFERITE

Oportunitatea de a lucra intr-un mediu profesionist
Tip de contract: contract pe perioada nederminata

Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare.


DESCRIEREA FIRMEI

BRD - Groupe Societe Generale este a doua banca romaneasca, dupa activele bancare.

Cu o capitalizare de 3,5 miliarde euro la sfarsitul lunii aprilie 2006, BRD - Groupe Societe Generale detine prima pozitie, conform acestui indicator, intre societatile din domeniul financiar, listate la Bursa de Valori Bucuresti si a doua pozitie dupa acelasi nivel al capitalizarii bursiere daca luam in considerare toate companiile listate la BVB, indiferent de domeniu.