Asistent/a Gestiune si Directiune magazin

AUCHAN ROMANIA

22-09-2016 | EXPIRA LA 22-10-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Gestioneaza agenda si programul de intalniri ale directorului de magazin
Asigura comunicarea cu autoritatile si administratia locala
Organizeaza evenimente, intalniri, calatorii/deplasari in interes de serviciu (rezervari, cazare, transport, etc)
Claseaza si arhiveaza diferitele documente si dosare
Realizeaza diferite situatii/statistici de gestiune
Participa la efectuarea inventarelor in magazin, alaturi de Controlorul de gestiune
Organizeaza si supraveagheaza programul echipei de agenti monitorizare preturi
Acorda avansuri, intocmeste ordinele de delegatie si urmareste decontarea lor


CERINTE

Studii superioare absolvite sau in curs de absolvire
Limba franceza sau engleza- nivel avansat (reprezinta un avantaj)
Foarte bune cunostinte MS Office
1-3 ani experienta intr-o functie similara(reprezinta un avantaj)
Atentie deosebita la detalii, comunicare eficienta, adaptabilitate, initiativa, autonomie, spirit de echipa, corectitudine


DESCRIEREA FIRMEI

Auchan este unul din lanturile comerciale cele mai importante la nivel mondial, cu magazine in 12 tari pe 3 continente si reunind mai mult de 210.000 de colaboratori. In cei peste 50 de ani de existenta, Auchan s-a dezvoltat continuu si a ramas fidel scopurilor si valorilor care au stat la baza crearii sale.

Daca iti doresti sa faci parte din echipa Auchan Romania, daca vrei sa lucrezi intr-un mediu civilizat si colegial, cu reale perspective de evolutie, te asteptam sa te alaturi echipei noastre.