Asistant Manager Receptie

Dentalux Centrum

04-05-2014 | EXPIRA LA 06-05-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

 Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;
 Sa furnizeze cu amabilitate informatiile solicitate atat pacientilor cat si personalului colaborator;
 Sa raspunda de arhivarea si redactarea de adeverinte, cereri diverse, delegatii, respectand formatele utilizate in firma;
 Sa pastreze confidentialitatea tuturor informatiilor referitoare la organizatie;
 Sa duca la indeplinire orice sarcina trasata de superiori;
 Sa preia si sa directioneze apelurile telefonice in functie de cererea interlocutorului, afland identitatea acestuia pe care trebuie sa o comunice ulterior celui solicitat;
 Asigura completarea fiselor de catre pacientii noi veniti in clinica;
 Asigura inregistrarea in softul utilizat de clinica,a datelor pacientilor noi si actualizeaza datele pentru cei existenti;
 Raspunde de apelarea pacientilor cu o zi inainte de programare pentru confirmare;
 Sa intocmeasca procese verbale de receptie cantitativa a marfii conform facturii;
 Raspunde de incasarile cash si de emiterea de bon fiscal/bon POS dupa fiecare tratament efectuat de catre medici;
 Sa consemneze in registrul de consultatii, tratamentele efectuate si toate datele necesare pentru buna functionare a cabinetului;
 Sa tina legatura cu contabilul clinicii si sa puna la dispozitia acestuia toate documentele pentru buna desfasurare a activitatii sale;
 Sa intocmeasca rapoarte si formulare cu privire la incasarile si cheltuielile zilnice,saptamanale,lunare
 Raspunde de intocmirea facturilor catre pacienti;
 Raspunde de traducerea din limba franceza in limba romana a facturilor pacientilor francezi;
 Sa inregistreze,arhiveze radiografiile si CT-urile;
 Sa tina evidenta zilnica a lucrarilor protetice;
 Sa receptioneze si sa trieze corespondenta sosita pe adresa clinicii;
 Redirectionarea mesajelor catre managerii responsabili;
 Rezolvarea problemelor administrative si a celor de informare, la momentul petrecerii lor;
 Asigura arhivarea in ordine a documentelor care ii sunt inmanate, a faxurilor trimise si
primite;
 Face copii pentru documentele care ii sunt inmanate;
 Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
 Indeplineste activitatile de protocol;
 Transmite mesje de felicitare pacientilor;


CERINTE

Cerinte:
- Studii superioare sau medii
- Capacitate de comunicare si intelegere fata de persoanele cu care vine in contact, indiferent de sfera relationala de care apartin
- Experienta minim 6 luni in domeniu
-Cunostinte de limba engleza
-Cunostinte bune operare PC MSOffice – WORD, EXCEL,
navigare internet;
Alte abilitati : -Inteligenta (gandire logica, memorie);
-Corectitudine, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu
oamenii;
-Sincer, dispus la colaborare;
-Aspect fizic placut
-Capacitate de comunicare si empatie cu copii si adolescenti
-Pasiune si energie pozitiva in ceea ce face
-Adaptabilitate pentru munca in echipa
Avantaje: Spontaneitate, flexibilitate, creativitate, simt artistic si estetic, posibilitate de deplasare in Selimbar.

Ce primesti? Posibilitatea de a lucra intr-un spatiu modern si de inalt nivel, alaturi de o echipa tanara.Proiecte noi si multe multe surprize.Daca esti de parere ca miciile detalii fac intotdeauna diferenta, si ai o atitudine pozitiva, locul tau este in echipa noastra.


DESCRIEREA FIRMEI

Clinic dentara