Inginer service mecanica reprezentanta DACIA RENAULT

MIDA

22-07-2016 | EXPIRA LA 21-08-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Informeaza clientii in legatura cu serviciile prestate de companie
- Primeste si programeaza clientii conform graficului de activitate, ofera informatii clientilor telefonic sau direct
- Raspunde de relatia cu departamentul de vanzari, mecanici, magazia de piese, departamentul facturare, clienti
- Intocmeste devize estimative si transmite oferte de manopera si consumabile clientilor
- Raspunde de intocmirea si deschiderea fisei de lucru pentru orice autoturism aflat in service
- Efectueaza receptia fizica a autoturismului si predarea acestuia la finalul lucrarilor;
- experienta / cunostintele in domeniul auto reprezinta un avantaj;
- promtitudine si spirit de responsabilitate;
- seriozitate.


CERINTE

- Studii superioare (Autovehicule Rutiere,);
- Experienta in domeniul auto reprezinta avantaj (se poate aplica si fara experienta);
- Cunostinte temeinice de operare pe computer (MS Office - Word, Excel, Outlook);
- Permis categoria B;
- Calitati de negociere, comunicare scrisa si verbala;
- Abilitati de consiliere;
- Dorinta de invatare si perfectionare.


BENEFICII OFERITE

- Salariu motivant in functie de performanta
- Formare auto profesionala in cadrul grupului Renault


DESCRIEREA FIRMEI

MIDA este dealerul oficial al celor trei mărci, care aparţin aceluiaşi grup: Renault, Nissan, Dacia. Mulţumită acestui fapt aveţi posibilitatea de a achiziţiona autovehiculul dorit alegând dintr-o gamă largă de tipuri, de la masini de teren şi autoturisme până la microbuze şi autocamioane. După alegerea tipului şi mărcii, puteţi cumpăra autovehiculul respectiv prin cash, în rate şi în leasing.

În cazul achiziţionării autovehiculelor Renault vă oferim un pachet de leasing propriu, Dvs. completând un formular, la care în câteva minute primiţi răspunsul nostru privind întrunirea condiţiilor financiare cerute, în acest mod cruţându-vă de aşteptările de prisos.

Concesiunea Dacia, Showroom-ul şi Atelierele de reparatii mecanice şi caroserie, sunt dotate după toate standardele constructorului. Clienţii pot gãsi o modernă linie pentru Inspecţia Tehnică Periodică şi întreaga gamã de piese de schimb de origine Dacia, precum şi o gamã largã de accesorii.

Investiţia în latura umană nu a fost neglijată şi face parte din programul de abordare al afacerii, având ca scop promovarea valorilor de echipă, selecţia pe bază de competenţă şi experienţă, criterii ce au funcţionat la formarea tuturor departamentelor până la top management. Obiectivele noastre rămân aceleaşi - creşterea gradului de satisfacere a nevoilor clienţilor şi îmbunătăţirea cotelor de piaţă deţinute.