Responsabil relatii cu clientii

AUTONET

22-07-2014 | EXPIRA LA 21-08-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Analizează cererile de ofertă primite de la clienți, din punct de vedere al capabilității organizației de a satisface cerințele specifice
-Documentează rezultatul analizei pe cererea de ofertă
-Elaborează oferte și le transmite către clienți
-Documentează răspunsul și consiliează clientul referitor la ofertă
-Primește comenzile verbale, scrise, electronice a clientului


CERINTE

-Studii superioare( de preferat tehnice)
-Capacitatea de a lua decizii
-Capacitatea de a lucra cu oamenii
-Capacitate de planificare și organizare a activităților
-Abilitatea de a lucra în echipă
-Deprinderi de comunicare verbală
-Cunoştinţe de operare pe calculator (Ms.Office)
-Cunoștințe de limbi străine (germană/engleză)
-Cunoştinţe în domeniul pieselor turisme/camioane


BENEFICII OFERITE

-Loc de muncă stabil
-Pachet salarial atractiv
-Tichete de masă
-Șansa de a lucra în cadrul unei echipe tinere şi dinamice


DESCRIEREA FIRMEI

Grupul de firme AUTONET a devenit cel mai important furnizor de servicii şi soluţii din domeniul auto din România, ajungând în 18 ani la peste 860 de angajaţi, o cifră de afaceri de peste 140 de milioane de euro şi un portofoliu de piese de 200 mărci.