2444

locuri de munca.

Pagina 64 din 98
Proaspăt absolvent de autovehicule rutiere
  • - Cerințe:
  • - Experiența nu este necesară. Formare la locul de muncă pe cheltuiala firmei.
  • - Studii de specialitate și/sau cunoștințe solide de mecanică auto.
  • - Cunoștințe de operare a calculatorului la nivel de utilizator.
  • - Nivel avansat de engleză și/sau spaniolă.
  • - Disponibilitate orară. Constituie avantaje:
  • - Cunoștințe și/sau experiență în mecanică auto pentru camioane și dotările acestora.
  • - Cunoștințe și/sau experiență în transportul rutier internațional de mărfuri (timpi de conducere, tahograf etc.).

3 posturi disponibile (0 aplicanti)

12-05-2016 Cluj Napoca
Persoana Responsabila (domeniul farmaceutic)
  • - Cerinţe:
    - Studii superioare de specialitate
  • - absolvent de Farmacie
    - Experienţă minimă
  • - 2 ani în depozitarea si distribuţia produselor farmaceutice
    - Cunoştinţe de legislaţie referitoare la calitatea medicamentului
    - Bune abilitati de operare PC (Word,Excel)
    - Persoană organizată

2 posturi disponibile (2 aplicanti)

12-05-2016 Targu Mures
Angajam tamplar pal melaminat
  • - Experienta si seriozitate

1 post disponibil (0 aplicanti)

12-05-2016 Iasi
Telemarketing Officer
  • - Telesales representatives must have excellent communication skills, including a clear, confident speaking voice and a friendly rapport with customers. While they may work from a script, telesales reps must also have the ability to be flexible and creative in dealing with customers. They must represent the company in a positive light at all times; this calls for optimistic people who aren't easily upset and who naturally like working with others. Sales representatives must be persuasive and highly motivated to make sales. Since it is often necessary to establish a relationship with a client before a successful sale, they must also be patient and persistent. Telesales representatives are required to input sales data into a computer while on the telephone with a customer, so keyboarding skills are required.

1 post disponibil (2 aplicanti)

12-05-2016 BUCURESTI
Post camerista la hostel part time
  • - atentie la detalii
  • - disponibilitate in weekend
  • - seriozitate

1 post disponibil (1 aplicant )

12-05-2016 Brasov
ROAD Transport Coordinator
  • - Good knowledge of French and English or English and German/Italian/Russian (spoken/written)
  • - Clean driving license
  • - well organized
  • - have a good head for figures
  • - able to work with people at all levels
  • - meet deadlines
  • - Experience in road transportation (min 2 years)

1 post disponibil (8 aplicanti)

12-05-2016 BUCURESTI
PROFESOR Chimie, Limba Germana, Socio Umane (Logica, Filo...
  • - CV
  • - ul se trimite la adresa de e
  • - mail liceulteoreticbilingv_ita_wegman@yahoo.com pana in data de 18 mai 2016.

9 posturi disponibile (7 aplicanti)

12-05-2016 BUCURESTI
Sofer international
  • - Permis Cat B; C ; E
  • - Atestat transport marfuri generale
  • - Cunoasterea si respectarea cu strictete a legislatiei in vigoare , referitoare la circulatia autovehiculelor de mare tonaj pe drumurile nationale si internationale
  • - Cunostinte limba engleza nivel mediu
  • - Disponibilitata la efort fizics
  • - Dispus la lucru in echipa/echipaj

3 posturi disponibile (5 aplicanti)

12-05-2016 BUCURESTI
Auditor Intern – Sistem Calitate
  • - Studii superioare tehnice in domeniul Ingineriei de calitate; Experienta in efectuarea auditurilor interne sau externe pentru Sistemul de Management al Calitatii (ISO 9001) şi/sau Sistemul de Management al Mediului (ISO 14001); Dorinta de asimilare de cunostinte noi in timp relativ scurt; Cunostinte tehnice privind procesele tehnologice de fabricatie/reparatie în domeniul constructiilor de masini sau aviatiei, cunostinte de procese speciale aplicate in acest domeniu; Preferabil experienta de lucru intr
  • - un sistem de asigurarea calitatii si cunoasterea standardelor de asigurarea calitatii (ISO 9001, AS/EN 9100); Curs de auditor intern pentru sistemul de management al calităţii (ISO 9001, ISO 19011); Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat (citire, scriere, vorbire); Cunoasterea si utilizarea PC, Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook) si SAP (constituie un avantaj). Seriozitate, perseverenta, flexibilitate, obiectivitate, abilitati de lucru in echipa si sub stres, abilitati de comunicare şi adaptabilitate pentru lucrul in conditii diverse. Receptivitate si spirit de observatie.

1 post disponibil (14 aplicanti)

12-05-2016 BUCURESTI
Inginer tehnico-comercial
  • - Studii de specialitate. Profil Electric. Specializari: Actionari Electrice, Automatizari, Electrotehnica, Electromecanica, Energetica. Persoana dinamica, sociabila, comunicativa, spirit de echipa. Abilitati de negociere, tehnice, bun organizator. Dorinta de a
  • - si construi o cariera pe termen lung in cadrul companiei. Permis conducere categoria B de minim 2 ani.

4 posturi disponibile (3 aplicanti)

12-05-2016 Alexandria Alte orase
Procurement Team Leader
  • - Work Experience: 3
  • - 5 years of experience in a similar field of which at least 1 year in a coordination role is mandatory; Education required: Engineering Degree or Business Degree or similar complemented by a demonstrated track record; Strong competencies as Business Acumen, Initiative, Negotiation and Influencing Others, Communication, People Management; Solid level in MS Office Applications, E
  • - mail application, Experience with ERP systems; Language ability: Proficiency in written and spoken English and German.

1 post disponibil (3 aplicanti)

12-05-2016 Cluj Napoca
Accounts Payable Team Leader
  • - Work Experience: 3
  • - 4 years of experience in an Accounting department or in banking of which at least 1 year in a coordination role is mandatory; Familiar with relevant Accounts Payable processes and tax requirements is a plus; Educational Background: University Degree in Accountancy or Business Administration would be considered an advantage; Solid Accounting knowledge; Great people management skills, excellent building relations abilities; Fluent in English is mandatory; Experience in SAP or ERP environment; PC literate (MS
  • - office – Excel).

1 post disponibil (0 aplicanti)

12-05-2016 Cluj Napoca
Compensation and Benefits Advisor
  • - Previous working experience in HR field for 2
  • - 3 years of which at least 1 year experience in Compensation and Benefits; Education required: Bachelor’s Degree
  • - HR qualifications is considered an advantage; Good general business understanding and good customer service or HR knowledge; Experience of large scale HR systems, ERP or complex database maintenance; Excellent time management and organizational ability; Self
  • - Driven, Flexible and having the ability to work under tight deadlines; Language ability: English skills
  • - Good oral and written knowledge is mandatory; Swedish skills is considered an advantage.

1 post disponibil (0 aplicanti)

12-05-2016 Cluj Napoca
Analist de afaceri pentru compania TELEKOM Romania
  • - Profilul candidatului trebuie sa includa:
  • - Cel putin 1 an intru
  • - un mediu expus analizelor proceselor de afaceri si de date (dezvoltarea afacerilor/proceselor).
  • - Cel putin 1 an expunere la domeniul evaluare credit risc/control Credit Risc/colectare debite/servicii client.
  • - Expunerea la industria telecomunicatiilor reprezinta un avantaj
  • - Implicarea/managementul proiectelor reprezinta un avantaj. Cunostinte si deprinderi:
  • - Cunoasterea regulilor gramaticii limbii romane.
  • - Cunostinte tehnice generale despre domeniul companiei, cunostinte despre modul de utilizare si functionare a serviciilor oferite de companie.
  • - Bune cunostinte de operare PC
  • - pachetul MS Office
  • - Cunoasterea SQL reprezinta un avantaj. Abilitati:
  • - Facilitati de exprimare verbala si scrisa
  • - Abilitati de prezentare, planificare si organizare.
  • - Excelente abilitati interpersonale si de comunicare (la nivel de management).
  • - Spirit de echipa, seriozitate, punctualitate
  • - Capacitate de focalizare pe detalii
  • - Capacitate de identificare si rezolvare de probleme;
  • - Rigurozitate in indeplinirea atributiilor de munca
  • - Disponibilitate de invatare continua si intr
  • - un timp scurt
  • - Cunostinte despre produsele si serviciile TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS
  • - Rezistenta la lucru in conditii de stres
  • - Disponibilitate de invatare continua si intr
  • - un timp scurt

5 posturi disponibile (12 aplicanti)

12-05-2016 BUCURESTI
Oportunitati de cariera full time + part time!
  • - Te invitam sa ne transmiti CV
  • - ul pe cariera@prosolutionsagency.ro

100 posturi disponibile (23 aplicanti)

12-05-2016 BUCURESTI
Manipulant marfa Brasov
  • - Studii primare/medii;
  • - De dorit: curs de stivuitorist/autorizație;.

1 post disponibil (1 aplicant )

12-05-2016 Brasov
Sef atelier scularie in Brasov
  • - Experiență 5 ani in scularie;
  • - Experiență de conducerea unei formații de lucru
  • - Abilități de conducere și organizare;
  • - Abilități de rezolvare a problemelor în mod creativ;
  • - Diplomație;
  • - Dorință continuă de îmbunătățire.

1 post disponibil (5 aplicanti)

12-05-2016 Brasov
Gestionar Depozit Ovidiu
  • - * Aplicarea procedurilor interne de gestiune; * Intocmirea si controlul tuturor actelor insotitoare ale marfurilor ce intra/ies in/din depozit; * Verificarea stocurilor existente in depozit si in spatiile anexe; * Inregistrarea computerizata a tuturor miscarilor de stoc; * Depozitarea in conditii optime a marfurilor din gestiune; * Respectarea programelor de livrare.

1 post disponibil (0 aplicanti)

12-05-2016 Ovidiu
Motion graphics designer
  • - Pe tine te căutăm, dacă te ştii cu familia Adobe: eşti într
  • - o relaţie de lungă durată cu After Effects eşti prieten bun cu Photoshop şi Illustrator, dar şi cu Premiere sunteţi mai mult cunoştinţe, dar ştii cum să îl iei pe Flash, astfel încât relaţia voastră să treacă la un alt nivel Eşti colegul ideal, dacă ştii ce poate Cinema 4D / 3Dmax şi ai şi tu ceva de dăruit în această relaţie. Altfel: Eşti o persoană eficientă, organizată, cu un bun management al timpului. Printre calităţile tale se numără responsabilitatea, atenţia la detalii şi pasiunea pentru lucruri bine făcute Atunci când este necesar, poţi lucra rapid, dar fără să neglijezi calitatea execuţiei Eşti o persoană creativă şi găseşti calea cea mai simplă de a rezolva task
  • - urile.

1 post disponibil (2 aplicanti)

12-05-2016 BUCURESTI
Tehnician IT
  • - Experienta (minim 1 an) in domeniul de IT Support sau IT Helpdesk, intr
  • - un mediu de lucru procedurizat, bazat pe ticketing. Nivel mediu de cunostinte despre retele, echipamente, protocoale si servicii de retea. Cunostinte medii sau avansate de instalare, configurare si troubleshooting sisteme de operare Windows (Windows XP, Windows 7, Windows 8). Cunostinte avansate de instalare, configurare si troubleshooting pentru suita MS Office. Cunostinte hardware (troubleshooting si functionalitate) pentru calculatoare si imprimante. Limba engleza (vorbit si scris)
  • - nivel bun spre avansat. Abilitati de analiza, planificare si prioritizare a activitatilor. Abilitati foarte bune de comunicare si de lucru in echipa. Orientare catre client, capacitate de a lucra cu termene
  • - limita. Receptivitate la cererile utilizatorilor. Rezistenta la stres.

1 post disponibil (7 aplicanti)

12-05-2016 BUCURESTI
Responsabil IT servicii pentru clienti de nivel1 (IT Ser...
  • - Cerinte minime pentru angajare:
  • - cunostinte avansate Microsoft Office, in special Excel (utilizarea tabelelor pivoti si cunoasterea functiei de cautare in mai multe tabele diferite
  • - VLOOKUP);
  • - cunostinte de nivel mediu de diagnosticare si rezolvare a erorilor frecvente in ceea ce priveste diferitele versiuni ale sistemului de operare Windows (in special Windows7);
  • - candidatul sa cunoasca (macar in principiu) diferenta intre un sistem de operare de tip Windows Professional si legatura pe care o realizeaza cu Active Directory (AD);
  • - cunostinte de un nivel de baza a functionarii echipamentelor de retea IT;
  • - cunostinte de limba engleza – de nivel mediu spre ridicat; Aspecte care constituie avantaj pentru angajare:
  • - cunostintele de nivel avansat de limba engleza;
  • - alte limbi straine cunoscute, in afara de limba engleza;
  • - cunostinte avansate de utilizare a computerului si de functionare a sistemelor de operare Windows; notiuni generale de functionare ale echipamentelor de retea IT; Nota: nu sunt cerute cunostinte de programare IT, sau de reparare a componentelor de calculator (hardware);

6 posturi disponibile (0 aplicanti)

Confidential 12-05-2016 Bacau
Asistent - Manager
  • - Educatie: studii medii sau superioare; Experienta :experienta in domeniu constituie un avantaj; PC: Microsoft Office
  • - word, power point, outlook, etc.

1 post disponibil (72 aplicanti)

12-05-2016 BUCURESTI
Reprezentant clienti in call center
  • - Cerinte minime necesare pentru angajare:
  • - minim liceul finalizat;
  • - franceze, la un nivel cel putin mediu, atat scris cat si vorbit;
  • - minim nivel mediu de utilizare calculator: Word si Excel;
  • - experiență anterioara de munca nu este o conditie necesara; Constituie avantaje pentru angajare:
  • - cunostintele de nivel avansat de limba franceza;
  • - alte limbi straine cunoscute, suplimentar fata de limba franceza care este obligatorie;
  • - cunostinte avansate de utilizare a computerului si de functionare a sistemelor de operare Windows; notiuni generale de functionare ale echipamentelor de retea IT; Nota: nu sunt cerute cunostinte de programare IT sau de reparare a componentelor de calculator;

6 posturi disponibile (1 aplicant )

Confidential 11-05-2016 Bacau
Responsabil servicii suport clienti - cu portugheza si en...
  • - Cerinte minime pentru angajare:
  • - cunostinte de limba portugheza – de nivel mediu spre ridicat;
  • - conditie obligatorie
  • - cunostinte de limba engleza – de nivel mediu spre ridicat;
  • - cunostinte nererale, de un nivel de baza de utilizare a calculatorului, si a aplicatiilor uzuale MS Office ; Aspecte care constituie avantaj pentru angajare:
  • - cunostintele de nivel avansat de limba portugheza cat si de engleza;
  • - alte limbi straine cunoscute, suplimentar in afara de limba portugheza si engleza;
  • - cunostinte avansate de utilizare a computerului si de functionare a sistemelor de operare Windows; notiuni generale de functionare ale echipamentelor de retea IT; Precizare: pentru acest job nu sunt cerute cunostinte de programare IT, sau de reparare a componentelor de calculator (hardware);

5 posturi disponibile (0 aplicanti)

Confidential 11-05-2016 Iasi
Consultant Servicii Suport Clienti cu portugheza si engleza
  • - Cerinte minime pentru angajare:
  • - cunostinte de limba portugheza – de nivel mediu spre ridicat;
  • - conditie obligatorie
  • - cunostinte de limba engleza – de nivel mediu spre ridicat;
  • - cunostinte nererale, de un nivel de baza de utilizare a calculatorului, si a aplicatiilor uzuale MS Office ; Aspecte care constituie avantaj pentru angajare:
  • - cunostintele de nivel avansat de limba portugheza cat si de engleza;
  • - alte limbi straine cunoscute, suplimentar in afara de limba portugheza si engleza;
  • - cunostinte avansate de utilizare a computerului si de functionare a sistemelor de operare Windows; notiuni generale de functionare ale echipamentelor de retea IT; Precizare: pentru acest job nu sunt cerute cunostinte de programare IT, sau de reparare a componentelor de calculator (hardware);

4 posturi disponibile (0 aplicanti)

11-05-2016 Iasi
Nr. rezultate pe pagina: