Angajam Asistent Manager

LEO HEALTH SRL

17-04-2015 | EXPIRA LA 10-05-2015

Job suspendat de catre administratorul site-ului

RESPONSABILITATI

- Preluarea si transmiterea apelurilor telefonice;
- Primirea si expedierea documentelor prin fax, e-mail, posta;
- Inregistrarea si distribuirea corespondentei si mesajelor primite din partea partenerilor si clientilor;
- Indosarierea si arhivarea corespondentei;
- Intampinarea vizitatorilor;
- Actiuni de protocol;
- Alte sarcini administrative.
.


CERINTE

- Absolvent a unei forme de invatamant superior;
- Cunostinte limba engleza scris si vorbit constitue un avantaj;
- Cunostinte avansate operare PC (MS Office, Outlook, etc.);
- Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate;
- Capacitatea foarte buna de comunicare si relationare;
- Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;
- Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp, atentie la detalii;
- Tinuta adecvata, disponibilitatea pentru program prelungit.


BENEFICII OFERITE

- contract de munca
-bonusuri


DESCRIEREA FIRMEI

Firma activeaza in domeniu sanatatii.