Amazon Customer Advisor – Spaniola sau Italiana

HUMANGEST GROUP

19-09-2016 | EXPIRA LA 19-10-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Oferirea de asistenta clientilor prin telefon, e-mail sau chat;
- Gestionarea si solutionarea reclamatiilor primite din partea clientilor in conformitate cu politicile companiei;
- Inregistrarea activitatilor realizate conform politicilor si procedurilor aplicabile.


CERINTE

Pentru clientul nostru Amazon, lider de piata in domeniul e-Commerce, deschidem noi oportunitati pentru vorbitorii de limba spaniola sau italiana!

Candidatul ideal
Cunosti limba spaniola sau italiana la nivel avansat?
Iti doresti un job flexibil ce iti da posibilitatea sa lucrezi de acasa?

Daca raspunsul este “Da”, atunci avem job-ul ideal pentru tine!

Cerinte:

- Bune cunostinte de limba spaniola sau italiana (scris, citit si vorbit);
- Excelente abilitati de comunicare verbala si scrisa;
- Orientat spre client si spre rezolvarea solicitarilor acestora;
- Capacitate foarte bune de organizare si de a lucra autonom/independent;
- Conexiune la Internet, telefon fix si casti cu microfon;
- Cunostinte de utilizare calculator: Windows, Microsoft Office, Internet, E-mail, Chat;
- Disponibilitate de lucru in intervalul 07:00 - 24.00.


BENEFICII OFERITE

Participarea la sesiuni de training Customer Support in mediul online;
- Venituri lunare consistente ce includ parte fixa si variabila, in functie de performanta;
- Posibilitatea de a te dezvolta alaturi de o echipa tanara intr-un mediu dinamic, flexibil, distractiv, provocator si creativ.


DESCRIEREA FIRMEI

COMPANY DESCRIPTION:

HUMANGEST GROUP va pune la dispozitie o gama variata de servicii: recrutare si selectie de personal atat pe perioada nedeterminata cat si determinata, in toate domeniile de activitate si pentru orice fel de calificari si nivel de experienta, administrarea contractelor de munca temporara, formare si integrare profesionala.