Director Marketing

SC Pangram SA

23-07-2012 | EXPIRA LA 22-08-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

- coordonarea activitatii de marketing a companiei (retea de distributie nationala);
- planificarea si conducerea strategiei de marketing pentru promovarea brandurilor firmei catre beneficiar in cea mai atragatoare maniera posibila; - gasirea cailor de crestere a profitului pe fiecare brand in parte, a volumului si market-share-ului, in timp;
- asigurarea succesului brandului, a dezvoltarii acestuia si obtinerea unei imagini puternice si stabile in piata;
- propunerea si gestionarea bugetului de marketing;
- organizarea si implementarea campaniilor de imagine, vanzari, lansare produs nou;
-identificarea competitorilor, tendintelor pietei si a oportunitatilor de dezvoltare ale companiei;
- coordonarea studiilor de piata;
- analiza concurentei si identificarea punctelor tari si a punctelor slabe ale produselor acestora;
- analiza ofertelor publicitare si identificarea celor mai avantajoase forme de promovare (atat din perspectiva impactului asupra pietei cat si din perspectiva preturilor);
- intocmirea de rapoarte lunare, trimestriale, semestriale sau anuale despre produsele societatii, despre impactul acestora pe piata, insotite de sugestiile si propunerile de sporire a cotei de piata;
- proiectarea de chestionare pentru studiul pietei, efectuarea culegerii de date si a prelucrarii statistice consecutive aplicarii lor, redactarea raportului de studiu al pietei;
- organizarea de: evenimente, targuri, expozitii ce au ca scop promovarea imaginii si produselor firmei;
- previzionarea trendului pietei si propunerea gamelor de produse;
- comunicarea unitara in cadrul retelei de sucursale;
- elaborarea si sustinerea programelor de training pentru echipa de vanzari;


CERINTE

studii superioare de profil economic/marketing;
- experienta in domeniu minim 3 ani;
- Cunostinte operare PC avansate - obligatoriu Office (Word, Excel, PowerPoint), CorelDraw;
- cunostinte din domeniul comportamentului consumatorului;
- cunoasterea unei limbi straine de circulatie internationala (preferabil engleza sau italiana);
- capacitatea de a anticipa schimbari si evolutii ale pietei si de a fi receptiv la evolutii tehnologice;
- cunoasterea si intelegerea situatiei economice, politice si sociale din tara;
- usurinta in exprimarea ideilor, deprinderea de a vorbi in public;
- disponibilitate la program prelungit si deplasari atat in tara cat si in afara tarii;


DESCRIEREA FIRMEI

Producatoarea pastelor fainoase Monte Banato. Societatea asigura si distributia acestora prin cele 16 depozite proprii deschise in diferite orase ale tarii.
Numar de angajati : 300.