Telesales Consultant - Ploiesti

Vodafone

25-12-2011 | EXPIRA LA 25-12-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

Role
To protect and profitably grow the assigned customer base (new and existing customers companies with value between 0$-75$) through telesales and up sell activities, primarily inbound calls and when necesarry outbound calls also. To deliver on the sales acquisition targets (and when necessary on retention targets also).
Key Responsibilities
• Primeste apeluri telefonice in cadrul campaniilor alocate catre clientii potentiali sau existenti cu scopul de a incheia contracte de servicii Vodafone fara contact fata in fata cu clientul; cind este cazul initiaza de asemenea apeluri cu acelasi scop.
• Identifica si intelege nevoile de comunicare ale clientilor cu scopul de a propune spre vanzare produse si servicii care se potrivesc nevoilor exprimate de acestia;
• Furnizeaza informatii clientilor, atat a celor care folosesc serviciul cu cartele preplatite cat si a celor care folosesc serviciul cu abonament precum si a clientilor potentiali, persoane fizice si juridice,
despre caracteristicile produselor si serviciilor, preturile, livrarea,conditiile contractuale, garantie si asistenta tehnica. Angajatul discuta, de asemenea, aspecte legate de facturi si facturare. Angajatul va promova imaginea companiei si beneficiile produselor si serviciilor Vodafone.
• Construieste, adapteaza si propune clientului o oferta de servicii cu scopul de a incheia cu succes procesul de vanzare, contribuind la realizarea obiectivelor de vanzare agreate prin acordul individual de performanta;
• Trimite clientilor ofertele discutate prin fax/e-mail, in scopul obtinerii acordului si incheierii contractului;
• Genereaza in cel mai scurt timp de la incheierea apelului de telesales formularele care cuprind detalii despre clientii care doresc incheierea unui nou contract (complete si corecte) catre departamentul de vanzari sau catre dealerii din Top16, cu scopul de a
facilita achizitia clientilor noi;
• Transmite rapoarte periodice catre manager sau managerul campaniei privitoare la rezultatele campaniei pe care o desfasoara;
• Proceseaza eventualele reclamatii ale clientului intr-o maniera profesionista si politicoasa, pentru a rezolva toate aspectele ce tin de competenta sa. Angajatul trebuie sa cunoasca si sa inteleaga problematica pentru a putea rezolva reclamatia prompt si conform
instructiunilor stabilite. Angajatul va transmite spre analizare reclamatiile mai complexe specialistului de Relatii cu Clientii sau managerului.
• Asigura legatura cu departamentul de vanzari si departamentul de logistica pentru a grabi livrarea, pentru a dezvolta legaturi specializate si pentru a transmite reclamatiile sau solicitarile clientilor. Problemele si întrebarile de natura tehnica se transmit personalului de la serviciul de asistenta tehnica.
• Colecteaza informatii corecte si complete despre clientii(potentialii clienti) cu care interactioneaza si inregistreaza aceste informatii in bazele de date ale companiei;
• Tine evidenta motivelor pentru care clientul l-a contactat, cu scopul de a mari gradul de satisfacere a clientilor ca urmare a intelegerii depline a nevoilor fiecarui client si pentru personalizarea modului sau de a aborda fiecare client si prin identificarea motivelor generale sau specifice ale cererilor si reclamatiilor clientului.
• Este preocupat in permanenta de mentinerea nivelelor agreate prin standardele de performanta. In acest scop actioneaza pentru imbogatirea cunostintelor tehnice cat si pentru perfectionarea
abilitatilor specifice postului ocupat (negociere, abilitati de vanzare,abilitati de comunicare, etc);
• Contribuie la perfectionarea profesionala a noilor sai colegi,schimbând informatii cu acestia referitoare la proceduri, servicii,produse si alte aspecte legate de evolutia profesionala a colegilor sai.


CERINTE

- Putting customer first
- Performing through our people
- Delivering results
- Making a personal difference
- Managing a changing environment
- Communicating for impact


DESCRIEREA FIRMEI

Why Vodafone?

Did you know how did we get our name? Our founders had their eyes firmly on our future. They were so enthusiastic about mobile telecommunications that they forecast that one day people would do more than talk over their phones. So they gave us a future-proof name that embraces both voice and data: VOice and DAta mobile communication: Vodafone.
Today our founders’ dreams are a reality and the name they invented is a powerful global brand.

Vodafone is the world’s leading telecommunications company. Millions of people in every corner of the globe choose Vodafone to talk text and connect to data services that help them make the most of every day.
Our success comes from the outstanding people that make up the global team. Many of the tasks we face are more than anyone can do alone, so our future depends on attracting, rewarding and retaining those who share our ‘can-do’ attitude.
We’re building a culture that makes us feel valued, we feel empowered to get the job done, we work together and help others do the same, and we’re passionate about being the communications leader in an increasingly connected world
Because our business is becoming more and more complex by the day, we’re constantly looking for new ways to support, coach and develop our people. Whatever your area, you can expect ongoing learning opportunities that will help you develop your abilities.
When we say we’re passionate about our people, it’s more than just a phrase. It’s a way of working.
Why not choose Vodafone for your next career move? You can search and apply for current opportunities via the links below.