Asistent manager - Ploiesti

HUMANGEST GROUP

07-07-2015 | EXPIRA LA 06-08-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Desfasoara activitati curente de secretariat legate de procesarea corespondentei conventionale si electronice (e-mail), redactarea corespondentei, traducerea documentelor;
- Planifica, lanseaza si urmareste comenzi in vederea aprovizionarii cu materiale de curatenie si rechizite, face receptia acestora si proceseaza facturile primite in sistem informatic de contabilitate;
- Ofera suport in desfasurarea proiectelor departamentului: colectare de informatii, elaborare de rapoarte, elaborare prezentari, scrisori, minuta intalnirilor, etc.
- Pastreaza evidenta contractelor, a documentelor din domeniul administrativ.


CERINTE

- Studii superioare;
- Limba germana - nivel avansat;
- Atitudine proactiva;
- Buna capacitate de organizare si arhivare;
- Capacitate de structurare/sinteza a informatiilor;
- Word, Excel, PowerPoint.


BENEFICII OFERITE

- Activităţi multiple într-o companie în plină dezvoltare;
- Şcolarizare intr-o echipa dinamică şi motivată;
- Mediu modern de lucru;
- Pachet salarial motivant


DESCRIEREA FIRMEI

COMPANY DESCRIPTION:

HUMANGEST GROUP va pune la dispozitie o gama variata de servicii: recrutare si selectie de personal atat pe perioada nedeterminata cat si determinata, in toate domeniile de activitate si pentru orice fel de calificari si nivel de experienta, administrarea contractelor de munca temporara, formare si integrare profesionala.