Asistent manager logistica- Ploiesti

SC AQUILA PART PROD COM SRL

09-07-2015 | EXPIRA LA 08-08-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

- indeplineste atributii in activitatile de transport si logistica
- monitorizeaza activitatea de transport intern si international
- transmite solicitari catre potentialii parteneri
- identifica noi oportunitati de dezvoltare a business-ului
- Gestioneaza, intocmeste, inregistreaza si pastreaza documentele departamnetului logistica in scopul asigurarii fluxului informational intern si extern al societatii.
- primeste corespondenta departamentului logistic, gestioneaza documentele si le distribuie catre destinatari, conform specificatiilor documentate in sistem;
- claseaza si pastreaza documentele departamentului logistic pe problematici si departamente;
- preia apelurile telefonice, faxurile si e-mail-urile adresate departamentului logistic si informeaza prompt pe cei interesati;
- stabileste si face propuneri pentru achizitionarea de materiale consumabile necesare desfasurarii activitatii dep. logistic;
- participa la stabilirea formatului si informatiilor cuprinse in cadrul materialelor promotionale si publicitare, respectiv a cataloagelor si pliantelor specifice produselor comercializate;
- receptioneaza, pregateste si mentine o evidenta a tuturor informatiilor legate de activitatea dep. logistic
- Intocmeste oferte catre clienti externi.


CERINTE

- studii superioare
- cunoasterea limbii engleze / germana/franceza (scris, vorbit, citit) la nivel avansat
- cunostinte foarte bune operare Windows si Microsift Office
- Experienta in transport logistica
- Viteza de reactie, lucru in echipa, bune abilitati de comunicare si relationare;
- Capacitate de organizare si planificare;
- persoana dinamica si dornica sa se dezvolte
- domiciliul stabil in Ploiesti
- disponibilitate de program


DESCRIEREA FIRMEI

Companie de transport si distributie nationala.