Asistent administrativ

EBC

08-11-2017 | EXPIRA LA 08-12-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

Recrutam 1 Asistent administrativ pentru unul din clientii nostri, un grup independent, distribuitor de materiale electrice, electrotehnice, de automatizare etc. Cu peste 50 de agentii in Franta, 13 in strainatate si 55 ani de experienta in sectorul industrial, grupul isi propune sa dezvolte pe plan international lansand o noua sucursala in Ploiesti.

Sediul companiei : Ploiesti Sud

Asistentul(a) administrativ(a) se va ocupa de ansamblul activitatilor administrative legate de buna functionare a unei agentii comerciale :

Gestionare comenzi clienti si furnizori ;
Gestionarea incasarilor si a situatiei clientilor ;
Diferite declaratii legale;
Colaborarea cu cabinetul contabil;
Fluent(a) in limbile franceza si romana, asistentul (a) va asigura traducerile documentelor si va gestiona relatia cu filialele franceze.
Candidatul va urma o formare pentru a putea utiliza programul informatic intern al societatii.


CERINTE

Experienta pe o pozitie similara de minimum 3 ani
Limba franceza la nivel avansat – obligatoriu
Limba engleza la nivel conversational
O excelenta capacitate de comunicare cu furnizorii si colaboratorii companiei
Foarte bune cunostinte Microsoft Office (Excel, Power Point, Adobe).


BENEFICII OFERITE

Salariu fix competitiv
Posibilitate reala de avansare in cariera
Contract pe perioada nedeterminata


DESCRIEREA FIRMEI

Suntem compania de resurse umane care identifică, integrează și administrează eficient personalul de care au nevoie clienții români și internaționali.

La noi vei găsi nu doar oportunități de muncă, ci și susținerea morală de care poate mai ai nevoie pentru a prinde curaj. Vom fi lângă tine în timpul interviului cu angajatorul și vom păstra o comunicare transparentă pe toată durata procesului de recrutare.

Nu uita:
Jobul ideal este locul de întâlnire al candidaților și companiilor care se potrivesc, iar noi știm să creăm astfel de locuri de întâlnire.