AREA SALES MANAGER IFN- PLOIESTI

ACTIV RECRUITMENT GRUP

16-04-2014 | EXPIRA LA 16-05-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Promovarea si vanzarea produselor companiei conform Business Planului asumat pentru anul in curs.
Realizeaza procesul de vanzare a produselor si serviciilor companiei in zona desemnata;
Promoveaza imaginea si serviciile companiei sale in relatia cu clientii;
Prospecteaza piata si identifica potentiali clienti;
Calatoreste cand si unde este nevoie in zona alocata prin deplasari permanente la sediile clientilor;
Identifica nevoile clientilor acordand suport clientilor in alegerea celei mai potrivite solutii de finantare in conformitate cu nevoile acestora;
Constituie dosarele de finantare ale clientilor, intocmeste documentatia (raportul de vizita si formularistica) si o transmite catre sediu;
Este persoana de contact a clientilor pentru probleme tehnice, de vanzare, suport tehnic pentru clienti;
Aplica procedurile de recuperare a creanţelor (urmarire, incasare si recuperare debite);
Nu are dreptul de a angaja juridic societatea;
Poate emite oferte de finantare in conformitate cu politica comerciala a companiei;
Verifica sesizarile clientilor / ia masuri de rezolvare;
Cunoaste in permanenta situatia centralizata si pe clienti/fermieri/furnizori a tuturor contractelor intocmite;
Cunoaste toate informatiile legate de suprafete, cantitati, produse contractate, valori si produse acordate;
Are permanent in vedere cresterea volumului de vanzari de produse agricole si extinderea ariei de acoperire alocate in concordanta cu politica Diviziei si Grupului si cu prioritatile de moment ale acestora;
Actualizeaza permanent baza de date a fermierilor existenti si identifica noi fermieri;
Are obligatia de a contacta toti fermierii care sunt solvabil si prezinta interes cu scopul realizarii obiectivelor (targetelor stabilite), in vederea incheierii de contracte si mentinerea unor bune relatii in timp cu acestia;
Respecta politicile si Regulamentul Intern al sompaniei, implementarea politicii comerciale a societatii la nivelul relatiei cu clientii si furnizorii, implementarea strategiei de achizitii si vanzari in scopul atingerii obiectivelor de afaceri ale companiei;
Respectă procedurile interne legate de utilizarea echipamentului şi a aparaturii din dotare, precum şi de gestionarea obiectelor de inventar încredinţate;
Execută orice alte dispoziţii date de superiorul ierarhic în realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei în limitele respectării temeiului legal;
Se preocupă în permanenţă de creşterea gradului individual de profesionalism;
Răspunde de confidenţialitatea datelor cu care vine în contact în cadrul companiei;
Respectă regulile de comunicare şi informare adoptate în cadrul companiei;
Participă la toate programele de training ale companiei destinate poziţiei pe care o ocupă;


CERINTE

3 ani experienta pe un post similar;
Abilitati de prezentare;
MS Office la nivel avansat (excel, baza de date) si rapoarte;
Foarte bun cunoscator al aplicatiei Navision (ca utilizator);
Permis de conducere categ B;


DESCRIEREA FIRMEI

www.activrecruitment.ro

Servicii de recrutare si selectie personal, executive search, head-hunting, evaluare psiho-profesionala, outplacement si consultanta in domeniul resurselor umane. Servicii personalizate, pentru a se potrivi cu fiecare dintre cerintele specifice ale partenerilor nostri.

Ceea ce ne diferentiaza de concurenta este pasiunea pentru domeniul resurselor umane!