Consilier Clientela Intreprinderi Mici

BRD - Groupe Societe Generale

28-07-2015 | EXPIRA LA 27-08-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Dezvoltarea portofoliului de clienti persoane juridice cu o cifra de afaceri peste 1 si pana la 5 milioane EUR, gestionarea si optimizarea relatiei banca-client, aplicand politica comerciala a bancii.

Principalele responsabilitati:
Identifica si atrage noi clienti
- Analizeaza piata si identifica clientii potentiali, intra in relatie cu acestia si urmareste atragerea lor;
- Colaboreaza cu toti consilierii de clientela, Responsabilii / Directorii de agentii si Directorii Expressgrup pentru atragerea de noi clienti;

- Gestioneaza si dezvolta portofoliul de clienti alocat
- Urmăreşte optimizarea rentabilităţii (VNB şi RBE) la nivelul propriului portofoliu
- Contacteaza si stabileste intalniri cu clientii in vederea prezentarii produselor si serviciilor bancii,
- Inainteaza si colecteaza documentatia necesara solicitarilor de angajamente, servicii si altor produse bancare
- Primeste documentele necesare de la client in vederea intrarii in relatie cu banca, analizeaza si efectueaza rapoarte de intalnire, urmarind respectarea prevederilor N3D1 si a procedurilor specifice
- Negociaza cu clientii conditii derogatorii, in limita competentelor si in concordanta cu rentabilizarea relatiei cu clientii
- Participa la procesul de actualizare a cotatiilor clientilor din portofoliul alocat
- Calculeaza punctajul calitativ aferent contrapartidelor cu angajamente si urmareste actualizarea semestriala a acestuia
- Asigura gestionarea relatiilor cu clientii: primeste hotararea de aprobare, informeaza clientul asupra conditiilor de aprobare, asigura semnarea contractelor de credit si de garantie si transmiterea acestora catre CRSC
- Urmareste realizarea setarii in sistem a angajamentelor si a conditiilor derogatorii derogatorii in conformitate cu conditiile agreate impreuna cu clientul
- Pe parcursul desfasurarii contractului de credit, primeste de la clienti cererile de tragere si documentele justificative si le remite serviciului dedicat din CRSC
- Urmareste realizarea platilor din credit conform documentelor justificative
- Efectueaza, in colaborare cu analistul de urmarire si la termenele stabilite, verificari periodice ale garantiilor, stocurilor, investitiilor realizate/in curs, etc
- Redacteaza raportul de vizita si il transmite insotit de documentatia justificativa catre analistul de urmarire
- Urmareste cartoteca, identifica si contacteaza clientii din portofoliu care inregistreaza restante, in vederea recuperarii acestora
- Urmareste rambursarea creditelor pentru clientii din portofoliu si reinnoirea facilitatilor de creditare
- Informeaza superiorii asupra rezultatelor intalnirilor cu clientii
-,Actualizeaza permanent informatiile privind clientii din portofoliul alocat
- Utilizeaza instrumentele/aplicatiile avute la dispozitia sa, menite sa maximizeze rezultatele efortului comercial (de exemplu Vision etc)
- Este permanent preocupat de satisfactia clientului, adresand produse si servicii adecvate nevoilor acestuia la un inalt grad de profesionalism
- Participa la actiunile de animare comerciala ale bancii si la orice manifestare ce ar putea sa prilejuiasca intalnirea cu clienti sau prospecti.


CERINTE

-Experienta in domeniul bancar – de preferat
-Cunoasterea produselor si serviciilor bancii
-Cunostinte de baza in domeniul analizei financiare
-Cunoasterea documentelor normative ale bancii
-Cunostinte economice, legislative, fiscale, in legatura cu domeniul bancar.
-Cunostinte informatice : Word, Excel, PPT
-Limbi straine (engleza, franceza, s.a)

Experienta necesara: min 1 an in vanzari; experienta bancara in vanzari este un avantaj.

Profilul candidatului:

-Capacitate de analiza si sinteza
-Capacitate de organizare a muncii
-Capacitatea de rezolvare rapida / furnizare de solutii in caz de incidente / probleme
-Abilitati de comunicare si lucru in echipa / transversal


BENEFICII OFERITE

- Oportunitatea de a lucra intr-un mediu profesionist


Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul aplicatiilor fiind pastrate in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare.


DESCRIEREA FIRMEI

BRD - Groupe Societe Generale este a doua banca romaneasca, dupa activele bancare.

Cu o capitalizare de 3,5 miliarde euro la sfarsitul lunii aprilie 2006, BRD - Groupe Societe Generale detine prima pozitie, conform acestui indicator, intre societatile din domeniul financiar, listate la Bursa de Valori Bucuresti si a doua pozitie dupa acelasi nivel al capitalizarii bursiere daca luam in considerare toate companiile listate la BVB, indiferent de domeniu.