Sef Magazin

Germanos Romania

09-11-2016 | EXPIRA LA 09-12-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Gestioneaza activitatea generala a magazinului (planifica, coordoneaza, controleaza si evalueaza activitatea magazinului) asa incat sa mentina un standard inalt operational si sa atinga targetul de vanzari;
- Administreaza in mod eficient resursele umane si materiale ale magazinului;
- Monitorizeaza vanzarile magazinului, tendintele pietei, evalueaza cererea pentru produsele companiei pe piata, face recomandari cu scopul de a eficientiza activitatea magazinului;
- Gestioneaza activitatea operationala a magazinului, incluzand: inventarierea, administrarea zilnica a numerarului si predarea acestuia la banca, controlul stocurilor de marfa, mercantizarea si pregatirea magazinului pentru functionarea zilnica:
o Controleaza in permanenta stocul de produse din incinta magazinului, produsele expuse spre vanzare, comparand inregistrarile cu cele existente in depozit, asa incat sa previna eventualele pagube si pierderi, semnaland imediat superiorilor ierarhici, in scris, orice lipsuri de stoc;
o Monitorizeaza stocul existent si prognozeaza stocul necesar; se asigura ca magazinul este aprovizionat la timp cu produse asa incat sa atinga targetele de vanzari;
o Executa operatiuni de contabilitate primara pentru a asigura gestiunea corecta;
o Verifica permanent exactitatea si corectitudinea documentelor pregatite in cadrul magazinului, cum ar fi inregistrarile de inventar, procesul verbal de predare inventar, si participa la inventare pentru a asigura corectitudinea inregistrarilor;
o Gestioneaza numeralul existent, verificand incasarile zilnice de numerar cu rapoartele de vanzari, emiterea corecta a documentelor de plata (bon fiscal, extras care atesta plata prin card bancar, facturi – cand sunt solicitate de catre client), gestiunea corecta a exemplarelor de documente ale companiei, inregistrarea electronica corecta a vanzarilor, cu scopul de a fi in conformitate cu legea si procedurile interne ale companiei;
o Pregateste zilnic documentele necesare de insotire a numerarului la banca cu scopul de a asigura gestionarea corecta a acestora, semnaland imediat superiorilor ierarhici, in scris, orice lipsuri de numerar;
o Supervizeaza conformarea cu normele privind schimbul de bunuri si costurile specifice (facturi, NIR, nota de expeditie) pentru a evita fraudele;
o Responsabil cu implementarea standardelor de mercantizare ale magazinului in conformitate cu politica de mercantizare a companiei pentru a asigura cresterea vanzarilor si satisfactia clientilor;
- Controleaza cheltuielile magazinului, fiind responsabil de justificarea si decontarea conforma a acestora;
- Este responsabil de alocarea, monitorizarea si realizarea targetelor de vanzari pentru fiecare membru al echipei;
- Este responsabil de calitatea servirii clientilor in magazin;
- Gestioneaza plangerile clientilor cu scopul rezolvarii acestora in timp util;
- Pregateste lunar rapoarte despre activitatea si vanzarile magazinului cu scopul de a informa seful direct si pentru a cunoaste situatia realizarilor, asigurandu-se astfel ca se indeplinesc targetele de vanzari alocate;
- Completeaza registrul de casa cu scopul de a asigura conformitatea cu normele legale in vigoare si cu procedurile companiei;
- Isi actualizeaza permanent cunostintele despre produsele si serviciile vandute de companie si despre caracteristicile lor tehnice cu scopul de a oferi informatii valide si actualizate clientilor, intelegand ca toate specificatiile de servicii si produse (produse & campanii existente sau noi, descriere tehnica, preturi, etc) trebuie sa si le insuseasca de pe canale de informare de tip Intranet, sistemul de instruire e-learning, etc si isi asuma responsabilitatea pentru vanzarile care au fost facute in alti parametrii decat cei indicati prin canalele de informare;
- Participa la programele de dezvoltare si de training organizate de companie pentru a fi la curent cu noutatile in domeniul de activitate;


CERINTE

Studii:
- Studii medii finalizate;

Experienţa în muncă:
- 1 an experienta in vanzari pe o pozitie similara;

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
- Cunostinte PC (Microsoft Office, Internet Explorer);
- Cunostinte de limba engleza –nivel incepator / mediu (avantaj).
- Cunostinte despre piata si produsele de telecomunicatii- nivel avansat;
- Cunostinte de limba engleza ( scris si vorbit) - nivel mediu;
- Cunostinte operare Microsoft Office, Internet – nivel mediu;
- Abilitati de a organiza, planifica activitatea si resursele;
- Abilitati de identificare si solutionare a problemelor;
- Capacitate de a lucra in echipa, creativitate, flexibilitate.
- Orientat spre rezultate;
- Integritate;
- Excelente abilitati de comunicare si de prezentare;
- Abilitatea de a respecta termene limita foarte stranse;
- Initiativa si entuziasm in relatia cu clientii;
- Obiectivitate in evaluarea rezultatelor, resurselor si a personalului.


DESCRIEREA FIRMEI

Pentru o carieră de succes, vino in echipa Germanos!

GERMANOS Telecom Romania, parte a grupului Telekom Romania este cel mai mare lanţ de magazine de telefonie mobilă din ţară care şi-a asumat misiunea de a conecta consumatorii obişnuiţi cu tehnologia mobilă. GERMANOS este prezent in Romania din 1996, consolidandu-şi de-a lungul anilor poziţia de lider in domeniu.

Primul magazin GERMANOS a fost deschis in Atena (Grecia), in anul 1980, intr-o locaţie de doar 20 de metri pătraţi, fiind specializat in vanzarea de baterii.

Lansarea telefoniei mobile pe piaţa din Grecia, in anul 1994, a reprezentat un moment important pentru GERMANOS care a devenit reţea de magazine specializată in telefonia mobila.

Reţeaua magazinelor GERMANOS constituie cea mai de incredere alegere pentru achiziţionarea unui telefon mobil, dar şi pentru service-ul acestuia. De ani de zile deja, GERMANOS garantează o servire excelentă, compania fiind specializată in alegerile de service de pionierat.

In orice magazin GERMANOS intri in lumea celor mai noi tehnologii mobile: produse şi servicii de telefonie mobilă (telefoane mobile, produse şi servicii Telekom Romania), accesorii pentru telefoane mobile şi servicii post vanzare, dar şi produse şi accesorii digitale precum camere foto, camere video, playere audio, telefoane DECT, carduri de memorie, servicii de noua generaţie precum conexiuni ADSL, televiziune digitală, servicii de voce oferite de Telekom Romania.

Alături de produsele telecom, gama de servicii oferite de GERMANOS Telecom Romania include: G-Garanţie pe viaţă - garantie pe toată durata utilizării telefonului mobil, G-agenda plus transferul conţinutului multimedia dintr-un telefon mobil in altul, G-service tehnic, G-plata facturilor pentru serviciile Telekom Romania, G-creditare posibilitatea achiziţionării produselor in rate sau G-ticket bilete la marile evenimente, G-precomandă oferă in avanpremieră cele mai noi produse de telefonie.

Cu peste 1000 de tineri entuziaşti ce lucrează atat in magazine, cat şi in zonele de suport, GERMANOS este una dintre cele mai dinamice companii din industria in care activează.

Eşti o fire energică, ai iniţiativă şi esti dornic da a obţine rezultate? Iţi place munca in echipă, ai o capacitate de acomodare rapidă la schimbare şi eşti conştient că in centrul atenţiei tale trebuie să fie CLIENTUL? Atunci noi suntem echipa din care să faci parte!