Responsabil Regimuri de Sistem

Adecco Romania

04-01-2017 | EXPIRA LA 03-02-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Colaboreaza la realizarea activitatii de planificare operaţională a protecţiilor prin relee şi a automatizărilor prin :
- Tinerea si reactualizarea reglajelor protectiilor si automatizarilor in conformitate cu procedura PCMS;
- Calcularea si stabilirea reglajelor protectiilor si automatizarilor pentru instalatiile si echipamentele noi, pentru P.I.F. la Statii, PA-uri, PT-uri, reclosere;
- Analizeaza functionarea protectiilor si automatizarilor si verificari reglaje protectii in urma evenimentelor la care functionarea acestora nu a fost corecta;
- Intocmeste instructiuni tehnice , programe de soft , baze de date , pe baza documentatiei tehnice ale furnizorilor de echipamente, cu privire la protectii, automatizari , reglaje;
- Stabileste o standardizare pentru reglajele protectiilor moderne ( terminale numerice din statii, reclosere) care sa corespunda cerintelor impuser de „ Standardul de Performanta” privind calitatea in alimentarea consumatorilor si urmarirea implementarii in instalatiile de distributie ale companiei;
- Calculeaza si tine evidenta curentilor capacitivi din retelele de MT pe zone de statii si retelele aferente;
- Calculeaza si tine evidenta curentilor de sc c. si a puterilor de sc c. pe barele de MT din statii si din retelele de distribuitie/ PA-uri, /PT –uri., reclosere;
- Calculeaza si tine evidenta curentilor de sarcina maxima admisibila pentru distribuitorii din statii de transformare;
- Calculeaza si face verificari de stabilitate termica pentru echipamente si linii ( LES in special );
- Participă la analizele de incidente şi avarii extinse de sistem din zona şi colaborează la stabilirea de planuri de urgenţă, dacă este necesar, pentru refacerea capacităţii de distribuţie a RED de IT şi/sau MT afectate;
- Stabileste solutii tehnice( modificari de scheme, manevre, regimuri de functionare,modificari reglaje protectii, conditii de fazare,etc) pentru preluarea sarcinilor de consum si asigurarea conditiilor tehnice pentru executarea lucrarilor de retrofit, modernizari,investitii noi, sau in cazuri extreme care apar in functionarea instalatiilor de distributie ale companiei;
- Intocmeste fise de incident sau fise cu lucrari programate produse in RED in conditiile in care sefii DEDL din zona nu pot acoperi permanent volumul de lucru necesar;
- Colaboreaza cu centrele de exploarate la intocmirea „Conventiilor de exploatare” prin elaborarea ordinului de investire si de stabilire a incadrarii consumatorilor in normativele de sacrificiu ( DM, DASf, si Limitari);
- Analizeaza si face observatii la lucrarile de retrofit, modernizari, instalatii noi si participa la sedinte de avizare CTE;
- Urmareste si inregistreaza istoricul de functionare a instalatiilor prin evidenta lunara a tuturor evenimentelor (incidente , avarii si RAR-uri) produse in companie;
- Participa la realizarea de probe si masuratori in instalatii;
- Participa la cursurile de perfectionare, simpozioane, insusindu-si noutatile care apar in domeniul ransportului si distributiei energiei electrice;
- Efectueaza deplasari in teritoriu in instalatii si la dispeceratele companiei pentru controale, operationale, verificari,documentare.
- Tine evidenta indisponibilitatilor si restrictiilor de durata ale echipamentelor din autoritatea DEDL IASI;
- Arhiveaza documentatii, inregistreaza corespondenta la nivel departamental/ regimuri;
- Introduce in SAP referate de necesitate;
- Monitorizează şi analizează rapoartele de serviciu pentru întreruperi din RED, stabilind concluzii şi măsuri pentru diminuarea incidentelor , avariilor şi creşterea siguranţei în funcţionare a sistemului şi a zonei de reţea a companiei;.


CERINTE

- Studii superioare in domeniul Electroenergetic;
- Experienţă practica in domeniu de 2 ani in exploatarea retelelor electrice si 5 ani activitate in cadrul compartimentelor de dispecer;
- Cunostinte avansate operare PC : Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint);
- Buna cunoastere a proceselor ce descriu activitatile tehnice;
- Cunostinte limba engleza pentru operarea aplicatiilor software din dotare;
- Cunostinte avansate operare MS OFFICE (Word, Excel, Power Point, Acces, Outlook);
- Capacitate de planificare, organizare şi conducere;
- Capacitate de analiza, sinteza, decizie şi abilitati de comunicare;
- Capacitatea de a-i forma pe cei cu care lucreaza;
- Aptitudini în utilizarea tehnicii de calcul;
- Atitudine pozitivă pentru schimbare.


DESCRIEREA FIRMEI

ADECCO RESURSE UMANE SRL
Romania, Bucuresti, sector 1, str. Dr. Iacob Felix Nr. 28, Etaj 4
Nr. ORCB J40/12364/2003, CUI RO15739037
Capital social subscris si varsat: 392.440 Lei
Nr. autorizatie Agent de Munca Temporara: 17/2005
Autorizatie seria nr. B/ 0000008/25.10.2005
Nr. Operator Date Personale: 15866
Tel: 00 40 21 300 35 46, Fax: 00 40 21 300 35 54
E-mail: office@adecco.ro, Web: www.adecco.ro

ADECCO ROMANIA SRL
Romania, Bucuresti, sector 1, str. Dr. Iacob Felix Nr. 28, Etaj 3
Nr. ORCB J40/4467/2000, CUI RO 13002186
Capital social subscris si varsat: 360.575 Lei
Nr. Operator Date Personale: 15862
Tel: 00 40 21 300 35 46, Fax: 00 40 21 300 35 54
E-mail: office@adecco.ro, Web: www.adecco.ro

BUCURESTI (HQ)- Doctor Iacob Felix Nr. 28, Sector 1, Tel.: 021/300 35 46; e-mail: recrutare@adecco.ro


ARAD - Mihai Eminescu nr. 45, Tel: 0257 / 281 147; E-mail: arad@adecco.ro


BRASOV - Str Petru Rares Nr 10; Tel.: 0040 - 372/70.57.95; e-mail: brasov@adecco.ro


CLUJ - Str. Vasile Lupu Nr 36 , Tel: 0264/ 406 234; e-mail: cluj@adecco.ro


IASI - Bld. Tutora Nr. 4, bl. B4 scara D, Tel: 0232 / 206 120; e-mail: iasi@adecco.ro


ORADEA - Str. Tudor Vladimirescu Nr 26; Tel.: 0040 - 727 735 160 e-mail: oradea@adecco.ro


PITESTI - Str. Fratii Golesti Nr. 57, etaj 2; Tel: 0248 / 612 303; e-mail: pitesti@adecco.ro


PLOIESTI - Str Mercurului Nr 1, Tel: 0244/ 519 320; e-mail: ploiesti@adecco.ro


SIBIU - Str. Vasile Milea Nr 11, Ap 57, Tel: 0269 / 206 450; e-mail: sibiu@adecco.ro


TIMISOARA - Str. Popa Sapca Nr. 12 tel: 0256/ 432 211; e-mail: timisoara@adecco.ro