29

locuri de munca in Piatra Neamt.

Pagina 2 din 2
Call Center Telekom Romania
  • - De ce sa iti incepi cariera in Call Center
  • - ul Telekom Romania?
    -Vei avea o perioada de training intensiv in care vei invata gama complexa de produse si servicii Telekom, cat si modalitati de abordare a clientilor: comunicare si relationare, vanzare si negociere;
    -Pe tot parcursul activitatii vei beneficia de formare continua si suport, ce te vor ajuta in dezvoltarea personala si profesionala prin dobandirea de competente ce pot fi valorificate in orice alt domeniu;
    -Vei avea ocazia sa cunosti organizatia prin interactiunile interne pe care le vei avea, lucru pe care il poti valorifica in traseul de cariera in cadrul companiei
    -Vei avea un program de lucru flexibil (full time/part
  • - time/in ture);
    -Iti vei putea completa salariul fix cu bonus
  • - uri in functie de realizari si vei avea un pachet atractiv de beneficii. De ce ai nevoie pentru a te alatura echipei Telekom
    -Pentru aceste roluri ai nevoie, in primul rand, de dorinta de oferi suport clientilor, o atitudine pozitiva, perseverenta si ambitia de a
  • - ti depasi limitele. In timp, experienta castigata in relatia cu clientii poate fi o rampa de lansare catre alte arii din organizatie.
    -Disponibilitatea de a lucra in ture.
    -Experienta minima in sfera vanzarilor sau a relatiilor cu clientii reprezinta un avantaj.
    -Abilitati de negociere si vanzare, comunicare si ascultare; Cu siguranta unul dintre posturile disponibile din call center
  • - ul comercial sau tehnic ti se potriveste. Pentru a afla mai multe detalii este suficient sa aplici la acest anunt si vei fi contactat pentru a ti se prezenta specificul posturilor disponibile in acest moment.

1 post disponibil (427 aplicanti)

13-01-2016 Toate orasele
Agente Servizio Clienti – Lavoro da casa
  • - Nivel mediu/avansat limba italiana scris/citit/verbal
  • - Orientat spre client si spre rezolvarea cererilor acestora
  • - Abilitati excelente de comunicare
  • - Capacitate de a lucra independent intr
  • - o maniera profesionista, integra si eficienta
  • - Capacitate foarte buna de organizare si prioritizare
  • - Cunostinte de utilizare calculator (Microsoft Office, e
  • - mail, camere de chat si Internet)
  • - Familiarizat/a cu site
  • - urile de cumparaturi on
  • - line
  • - Disponibilitatea de a participa si de a finaliza cu succes trainingul initial de patru saptamani, 40 de ore pe saptamana. Trainingul se realizeaza virtual de la domiciliu
  • - Disponibilitate de lucru conform unui program flexibil
  • - Studii: minim studii liceale

1 post disponibil (24 aplicanti)

13-01-2016 Toate orasele
Manager echipa
  • - * Sociabil, comunicativ, energic si orientat catre lucrul cu clientii * Se considera avantaj experienta in coordonarea de echipe * Se considera avantaj experienta anterioara in industria creditelor de consum * Program flexibil de lucru 8 ore/zi * Permis de conducere categoria B, fara evenimente * Abilitati de operare PC * Cunoasterea limbii engleze

1 post disponibil (14 aplicanti)

12-01-2016 Mangalia Alte orase
Bucatar/bucatar sef schimb/ajutor bucatar - UK - Fara com...
  • - bucatar
  • - sef de schimb (Sous chef) cu 6 ani exp.
  • - Bucatar (Chef de partie) cu 2
  • - 3 ani exp.
  • - Ajutor bucatar cu minim 6 luni exp.
  • - diploma bucatar
  • - limba engleza la nivel conversational, obligatoriu
  • - disponibilitate si dorinta pentru un angajament de 2
  • - 3 ani

10 posturi disponibile (21 aplicanti)

11-01-2016 Toate orasele

29 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
Nr. rezultate pe pagina: