Manager achizitii firma de distributie

Confidential

30-12-2019 | EXPIRA LA 01-01-2020

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Realizeaza, coordoneaza, dezvolta relatii comerciale cu furnizorii si verifica activitatile desfasurate cu furnizorii importanti ai firmei;
- Elaboreaza strategii de aprovizionare in functie de istoric si de tendintele de dezvoltare a pietei;
- Negociaza conditiile contractuale cu furnizorii interni si externi;
- Achizitioneaza produse noi in conformitate cu tendintele pietei;
- Urmareste dezvoltarea pietei: gama de produse - zona - numar clienti si în functie de concluziile trase cauta noi furnizori de produse si servicii;
- Identifica categorii noi de furnizori de produse, negociaza conditiile comerciale si incheie parteneriate cu acestia;
- Asigura cel putin doi furnizori pentru fiecare produs;
- Verifica adaosul comercial obtinut in urma colaborarii cu clientii importanti si ia masuri de optimizare in functie de politica companiei;
- Identifica stocurile de marfa cu miscare lenta sau fara miscare si ia masuri de diminuare / eliminare a lor;
- Elaboreaza rapoarte specifice privind realizarea obiectivelor de achizitii si face propuneri de imbunatatire a indicatorilor de performanta.


CERINTE

- experienta relevanta in marketing, achizitii si vanzari;
- cunoasterea limbii engleze la nivel avansat scris si vorbit;
- experienta in lucrul cu baze de date, excel la nivel avansati, pivoti, cuburi;
- abilitati manageriale, de comunicare si de negociere dezvoltate;
- abilitati reale de planificare, organizare si viteza de reactie;
- experienta in organizarea, coordonarea si motivarea unei echipe;
- experienta in mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu furnizorii interni si externi si in stabilirea de noi parteneriate;
- orientare catre dezvoltarea business-ului, initiative, implicare, focusare pe rezultat;
- flexibilitate, rabdare, atentie la detalii;
- permis de conducere categoria B;
- domiciliul stabil in Piatra Neamt.