ECONOMIST

Solutions Oriented to Leadership and Innovations

13-08-2015 | EXPIRA LA 12-09-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Asigura implementarea procedurilor si standardelor privind rapoartele financiare atat interne cat si raportari IFRS, pentru ca toate tranzactiile financiare ale societatii sa fie precis si la timp inregistrate.
Asigura respectarea riguroasa a prevederilor legale privind activitatile din domeniul propriu de activitate si ia toate masurile legale pentru respectarea lor.
Gestionarea relatiei cu bancile si clientii prin reducerea costurilor relatiei de colaborare
Organizeaza si coodoneaza activitatile Financiare in vederea prezentarii fidele a situatiei financiare, a performantei financiare si a fluxurilor de numerar ale companiei;
Analizeaza si recomanda imbunatatiri ale sistemelor financiare, politicilor si procedurilor firmei, care sa contribuie la cresterea profitabilitatii.
Asigura elaborarea de studii si analize cu privire la profitabilitatea activitatilor, eficienta utilizarii capitalului de lucru, evolutia acumularilor banesti, a structurii cheltuielilor si a altor indicatori financiari.
Asigura si raspunde de relatia cu institutiile publice, banci, etc. privind buna desfasurare a activitatii financiare a societatii
Contabilizeaza si inregistreaza extrasele de cont de la banci;
Urmareste realizarea cash-flow : urmareste incasarea debitelor; stabileste prioritati pentru plati si le esaloneaza în timp
Raspunde de respectarea disciplinei operatiilor cu numerar si financiar-valutare; 
Contabilizeaza si inregistreaza operatiunile si documentele legate de leasing, reevaluari, rezerve, capital si alte fonduri;
Efectueaza verificarea si inchiderea conturilor de TVA, verifica balantele de verificare lunare ;
Stabileste impozitele si taxele lunare, anuale de plata (exclusiv cele legate de salariile personalului) si intocmeste declaratiile privind impozitul pe profit;


CERINTE

Studii superioare – profil economic - detinerea altor calificari in domeniul economic constituie un avantaj
Minim 3 ani experienta pe un post similar de preferinta intr-o unitate de productie.
Experienta cu sistemele de raportare IFRS,
Foarte bune cunostinte de legislatie financiar – contabila.
Buna intelegere a fenomenelor economice si comerciale.
Cunostinte avansate de utilizare PC: MS Office si operare soft-uri contabile
Cunostinte de limba engleza constituie un avantaj.
Detinerea altor calificari in domeniul economic constituie un avantaj
Comportament intreprinzator, initiativa, flexibilitate in gandire, receptivitate la solicitarile profesionale (capacitate de mobilizare personala pentru finalizarea intr-un timp cat mai operativ a sarcinilor ce-i revin).
Seriozitate, spirit proactiv, capacitate de coordonare.


DESCRIEREA FIRMEI

S.O.L.I. (SOLUTIONS ORIENTED TO LEADERSHIP & INNOVATIONS) was born out of our desire to offer innovative solutions and a new approach for the classic recruitment processes with a focus on quality and improved results.

Our Team:
We are a group of recruitment professionals with more than 15 years of experience in consultancy, reinforced with specialist knowledge in multiple industries.

Our consultants are distinguished by the quality of the services, reliability, transparency and added value to recruitment processes through their strong capacity of adapting to the project needs.

Our Mission:
We dedicate our efforts to co-design with our clients innovative and practical recruitment methods, adapted to their needs and expectations.
Specialties
Recruitment, Employment Branding, Head-hunting, Organizational Development, Talent Management