Job suspendat de catre administratorul site-ului
- asigura activitatea depozitului si raspunde de gestiunea acestuia
- efectuează recepția cantitativă și calitativă a mărfurilor conform regulilor interne;
- răspunde de gestionarea întregului stoc;
- coordonează activitatea în depozit;
- asigura mentinerea produselor aflate in gestiune intr-o ordine bine definita;
- verifică orice ieșire/intrare de marfă în raport cu documentele de livrare/ intrare,
- intocmeste notele de intrare si dispozitiile de livrare
- intocmeste rapoarte de gestiune periodic pe baza documentelor justificative,
- completeaza fisele de magazine conform documenteleor justificative
- intocmeste inventarul scriptic sau faptic;
- studii medii
- experiență anterioară de minim 2-3 ani în gestiune și activitate în depozit;
- cunoștințe în domeniul gestiunii computerizate - minim studii medii, avantaj cele economice;
- bun organizator, ordonat, capabil să lucreze sub presiune;
- abilitati de comunicare si lucru in echipa;
- corectitudine, seriozitate, atentie la detalii
bonuri de masa, decontare transport
producator / comerciant ambalaje destinate industriei alimentare