OPERATOR CALL CENTER

GTS AUTOMATIZARI INDUSTRIALE

04-12-2014 | EXPIRA LA 06-12-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Contactarea potentialilor clienti in scopul promovarii serviciilor si produselor comercializate de companie.
Contactarea telefonica a clientilor conform planificarii si oferirea de solutii specifice nevoilor acestora.
Realizarea si transmiterea de emailuri, faxuri de promovare.
Predarea formularelor de cereri.  
Actualizarea bazei de date clienti conform cerintelor.
Documentarea continua cu privire la noile produse/servicii oferite de companie.
Urmarirea si propunerea diverselor modalitati de rezolvare a diferitelor aspecte aparute in activitatea de zi cu zi.
Transmiterea informatiilor cu privire la sesizarile si/sau reclamatiile aparute.


CERINTE

Absolvent studii superioare
Experienta in call center minim 1 an
Cunostinte PC: Microsoft Office
Cunostinte lb. Franceza nivel mediu; limba Engleza nivel mediu


DESCRIEREA FIRMEI

GTS Automatizari Industriale este o companie specializata pe de o parte pe distributia de componente si echipamente pentru industrie, iar pe de alta parte pe proiectarea si implementarea de sisteme de automatizari industriale.