Manager Hotel

Lugera & Makler SRL

20-02-2015 | EXPIRA LA 22-03-2015

Job suspendat de catre administratorul site-ului

RESPONSABILITATI

Coordonarea intregii activitati a hotelului.
Stabilirea pentru sefii de departamente a responsabilitatilor legate de conducerea si coordonarea activitatilor desfasurate de personalul din subordine.
Organizarea si alocarea de resurse umane si materiale necesare indeplinirii obiectivelor stabilite.
Propunerea bugetului hotelului si supunerea acestuia spre evaluare si aprobare Consiliului de Administratie.
Stabilirea masurilor de imbunatatire a activitatii ca rezultat al analizei statisticilor referitoare la: gradul de ocupare a capacitatii de cazare, veniturile realizate pe tipuri de activitati, tariful mediu/ camera, incasarea medie zi/turist, cost mediu pe camera ocupata, adaosuri comerciale la preparate culinare, incasarea medie/zi/pers in hotel din alte servicii decat cazarea, etc.
Stabilirea unui sistem de control eficient pentru asigurarea calitatii serviciilor hoteliere prestate si evitarea reclamatiilor.
Propunerea politicii si structurii tarifare si de preturi pentru serviciile oferite de hotel.
In urma analizarii costurilor propune politicile de promovare a serviciilor hotelului si cele de fidelizare a clientelei.
Comunicarea in interiorul organizatiei a cerintelor clientilor, autoritatilor si a celor legale si de reglementare aplicabile.
Supravegherea sistemului relational existent in cadrul hotelului.
Analizarea si negocierea contractelor cu agentiile de turism, institutiile si organismele interesate de serviciile hotelului.
Reprezentarea companiei in relatiile cu autoritatile si cu terti.
Constituirea si transmiterea rapoartelor lunare catre Manager si Consiliu de Administratie.
Planificarea, directionarea si controlarea programului de vanzari si marketing a hotelului.
Analizarea pietei hoteliere, a preturilor concurentei si a serviciilor oferite si adaptarea politicii de vanzare a hotelului la tendintele pietei.
Intervievarea, selectarea, angajarea, motivarea si evaluarea echipei de vanzari – rezervari.
Pregatirea agentilor de vanzari in efectuarea unei oferte de vanzare, gestionarea apelurilor telefonice, efectuarea de sales blitz, direct mail, telemarketing, etc.
Gasirea modalitatilor de up sale pentru camere si crearea de pachete atractive pentru oaspeti, in vederea indeplinirii bugetului.
Promovarea produselor hotelului atat intern, cat si extern.
Mentinerea portofoliului de clienti prin programe de fidelizare a oaspetilor sau alte modalitati (activitati PR etc.)
Pregatirea planului anual de vanzari si marketing.
Urmarirea riguroasa a platilor de la clientii hotelului si avizarea GM-ului in caz de intarzieri peste cele contractuale.
Promovarea programelor de fidelitate ale GT : Connections, Ambassador Club si Flavours. Stabilirea si revizuirea, cand e necesar, a politicilor si procedurilor de vanzari – rezervari.
Urmarirea respectarii normelor de protectie a muncii, a celor igienico-sanitare si de P.S.I..
Aplicarea prevederilor din deciziile Consiliului de Administratie, instructiunilor, regulilor si procedurilor din manualul operational.
Informarea prompta a superiorului direct asupra oricarui eveniment care afecteaza material sau care poate afecta afacerea Companiei sau activele sale majore.
Rezolvarea oricaror alte sarcini distribuite de superiori, cu respectarea reglementarilor in vigoare.


CERINTE

Studii de profil sau experienta in industria ospitaliera.
Minim 3 ani vechime intr-o pozitie de coordonare in turism.
Cunostinte in coordonarea si organizarea activitatii hoteliere.
Tehnici de comunicare si negociere.
Gestiunea resurselor umane.
Orientare spre eficienta.
Conduita morala impecabila si autocontrol.
Capacitate de conducere a unei echipe mari.
Spirit de observatie.
Rigoare, perseverenta.
Responsabilitate, adaptabilitate.
Abilitati de analiza si planificare.
Personalitate puternica, valori stabile.
Abilitati de sinteza a informatiilor.


DESCRIEREA FIRMEI

"...Lugera - The People Republic, can I help you?
...enthusiastic and gregarious! ...helpful and present! ...young and
smart! ...ah, almost forgot: also good-looking!...
This is in a nutshell the Lugera - The People Republic team in Romania. Like our
colleagues in the Netherlands, the Czech Republic, Armenia, Poland and
Slovakia, we are a bunch of dedicated, happy people ready to face in a
natural, positive and friendly fashion all your challenges... a bunch of
people at the service of people, unconditionally!
You will find with Lugera - The People Republic the most wonderful HR company,
long-term commitment, full-time dedication on the job, as well as the most
extraordinary parties ever.

Whenever in need of a genuine & devoted long-term partner and friend, call
us! ...You will sense the eagerness in our approach to be flexible, highly
innovative, sharp, non-traditional, supportive and pro- active...! You
will feel we are here for you...!

...Thank you for calling Lugera - The People Republic! ... and paramount important:
THANK YOU FOR BEING THERE WITH US!
Address: 98 Vulturilor Street, Grawe Building, G, 1, 2, 3, 4, district no.
3, Bucharest;
mail to: office@lugera.ro;
Phone: +40 (0)21 3187120, +40 (0)21 3187120, 0800 0800 70 ,0800 0800 70 or
at office@lugera.ro.

In urma furnizarii datelor cu caracter personal, conform legii 677/2001
beneficiati de dreptul de acces, interventie asupra datelor, dreptul de a
nu fi supus unei decizii individuale.
Totodata aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor si sa solicitati
stergerea acestora.
Prin inregistrarea acestui curriculum vitae sunteti de acord ca Lugera &
Makler sa prelucreze datele cu caracter personal declarate.
Societate autorizata ca si Agent de Munca Temporara seria B nr. 0000010
din 31.10.2005, inregistrata in Registrul National de Evidenta a Agentilor
de Munca Temporara cu nr. 42."