Manager Call Center

PUBLIC EUROCONSULTING

28-11-2014 | EXPIRA LA 28-12-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Clientul nostru este o firma specializata in comertul online cu imbracaminte si cautam o persoana tanara pentru coordonare departament Call Center.

Responsabilitati:
- Stabilirea procedurilor de lucru;
- Asigurarea functionarii call centerului, echiparea, pentru asigurarea celor mai inalte standarde de performanta;
- Gestionarea echipelor de call center – doar procesare comenzi si nu vanzare prin call center;
- Monitorizeaza si evalueaza activitatea operatorilor de call center ;
- Formeaza operatorii , asigurandu-se de insusirea si asumarea standardelor si exigentelor companiei;
- Intocmeste rapoartele periodice de supervizare;


CERINTE

- Experienta anterioara intr-un post de management in cadrul unui call center;
- Cunostinte bune in domeniul e-Commerce;
- Cunoaşterea limbii maghiare si avantaj: - engleza, franceza, italiana (nivel avansat);
- Comportament si infatisare business;
- Persoana orientata spre actiune si spre indeplinirea obiectivelor;
- Excelente abilitati de organizare si coordonare;


BENEFICII OFERITE

- Pachet salarial atractiv- negociabil;
- Transport asigurat


DESCRIEREA FIRMEI

Public Euroconsulting te ajuta sa faci fata noilor provocari din cadrul pietei muncii, in continua evolutie.
Noi reinventam serviciile de recrutare si incercam sa fim aproape de clientii si candidatii nostri, oferindu-le sfaturi pentru a lua cele mai bune decizii.
Activitatea desfasurata de noi, ne recomanda ca specialisti in recrutare pentru toate domeniile de activitate in tara si strainatate, pentru/si din strainatate.
Public Euroconsulting identifica posibilitatile existente si potentiale din cadrul pietei muncii si face ca totul sa devina mai rapid, mai sigur si mai eficient!
Public Euroconsulting aproape de COMPANIA TA, aproape de TINE!