Director Call Center Oradea

PSIHOSELECT

25-03-2014 | EXPIRA LA 24-04-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

PSIHOSELECT asistă un Call Center în procesul de recrutare şi selecţie pentru poziţia de


DIRECTOR CALL CENTER

Locaţia: Oradea



Atribuţii:

• Demararea proiectului de deschidere a noului call center;
• Recrutarea şi instruirea noilor angajaţi;
• Gestionarea activităţii call center-ului;
• Asigurarea realizării targetelor stabilite;
• Comunicarea cu angajaţii şi colaboratorii/ partenerii companiei.


CERINTE

• Limba italiană – nivel avansat;
• Minim 3 ani experienţă în call center pe poziţia de Director Call Center sau pe post de Supervizor/ Team leader;
• Studii superioare;
• Cunoştinţe operare PC - MS Office;
• Cunoştinţele de operare a programelor specifice pentru call center constituie un avantaj;
• Permis de conducere categoria B constituie un avantaj.


DESCRIEREA FIRMEI

Psihoselect este compania de consultanţă în resurse umane cu o experienţă de peste 10 ani pe piaţa din România. Asistăm firmele în proiecte de recrutare şi selecţie de personal pentru poziţii de top şi middle management.