Customer Support Representative - limba Italiana, Oradea

Xerox

21-11-2016 | EXPIRA LA 21-12-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Vei oferi informatii si suport telefonic pentru clienți cu privire la suplimente nutritionale pe baza de plante;
- Identifici corect nevoile clientului și acționezi în consecință – cautare in sistem a informatiilor / produselor solicitate si inregistrarea comenzilor;
- Gestionezi apelurile în mod eficient si profesionist;
- Demonstrezi sinceritate și empatie;
- Gestionezi simultan taskuri multiple (de exemplu, vorbesti cu clienții la telefon în timp ce accesezi informații din computer).


CERINTE

Abia asteptam sa te cunoastem daca:

Comunici fluent in limba italiana (ai intelege pana si cel mai grabit client Italian! )
Esti multitasking iar tastatura iti este prietena - tastezi repede si gasesti informatii in cel mai scurt timp
Te lasi ajutat si iti place sa ajuti colegii la randul tau - suntem o echipa mica si unita :)
Iti mentii zambetul pe buze chiar si in cele mai aglomerate zile
Ti-ar placea sa imbini utilul cu placutul timp de 3 luni in Italia! (inveti, te dezvolti, iar noi te platim! )
You are FAST and you are SMART and you get things DONE!


BENEFICII OFERITE

Se ofera:
- Training de specialitate in Italia (la sediul clientului) pe o perioada de 3 luni (transport, cazare, masa si diurna asigurate de companie).
- Posibilitatea de a lucra pentru unul dintre cei mai mari distribuitori de produse naturale homeopate si suplimente nutritionale din Italia;
- Posibilitatea de dezvoltare a carierei intr-un mediu multinational prin diverse oportunități interne, formarea periodică, feedback-ul periodic și coaching oferit de catre superiorii direcți sau colegi;
- Salariu fix si bonusuri atractive, bazate pe performante individuale sau de grup;
- Bonuri de masă;
- Asigurare de viață și medicale;
- Program flexibil, in ture.


DESCRIEREA FIRMEI

With sales approaching $23 billion, Xerox (NYSE: XRX) is the world’s leading enterprise for business process and document management. Its technology, expertise and services enable workplaces – from small businesses to large global enterprises – to simplify the way work gets done so they operate more effectively and focus more on what matters most: their real business. Headquartered in Norwalk, Conn., Xerox offers business process outsourcing and IT outsourcing services, including data processing, healthcare solutions, HR benefits management, finance support, transportation solutions, and customer relationship management services for commercial and government organizations worldwide. The company also provides extensive leading-edge document technology, services, software and genuine Xerox supplies for graphic communication and office printing environments of any size. The 140,000 people of Xerox serve clients in more than 160 countries.