Angajam assistant manager

Urbangis Consulting SRL

13-05-2016 | EXPIRA LA 15-05-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitatile locului de munca constau in:
asigurarea relatiei cu clientii si furnizorii
- inregistrarea documentele de intrare si iesire
- arhivarea documentelor


CERINTE

Candidata(ul) ideal ar trebui sa indeplineasca urmatoarele cerinte:
- absolvent de studii superioare in domeniul tehnic, juridic sau economic responsabil,sa fie dornic de munca si mai ales dornic sa invete.
-cunostinte de operare PC (MS Office: Word, Excel, Navigare Internet),
- cunostinte minimale de contabilitate primara.
Datorita specificului postului trebuie sa fie foarte ordonat(a).
Cunoasterea limbii engleze si/sau a limbii maghiare constituie avantaje. Pot aplica si studenti masteranzi, care corespund cerintelor de mai sus.


BENEFICII OFERITE

- bonuri de masa


DESCRIEREA FIRMEI

Urbangis Consulting este o companie orientată spre client prin oferirea unor servicii personalizate de inalta calitate în domeniul sprijinirii mediului de afaceri în vederea identificării oportunităților de afaceri și dezvoltarea acestora.
Echipa Urbangis Consulting este una multidisciplinară fiind formată, din consultanţi și colaboratori cu expertiză în domenii multiple: management financiar, management organizațional, marketing şi studii de piaţă, evaluări mobile și imobile, management informaţional, managementul proiectelor de finanţare, management strategic şi identificare oportunități de afaceri.