Reprezentant Magazin Oltenita

ROMTELECOM

25-06-2014 | EXPIRA LA 25-07-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Vanzarea produselor si serviciilor oferite de companie, prin reteaua de magazine, catre clienti, respectand
standardele si politicile companiei.

RESPONSABILITATI
Intampina clientii si le ofera varietatea si calitatea produselor si serviciilor oferite de companie;
Face recomandari – in mod profesionist – privind produsele si serviciile companiei, astfel:
Identifica corect cererea clientului;
Furnizeaza inofrmatii despre produsele si serviciile companiei – legate de caracteristicile tehnice, metodele de instalare si folosinta, garantie etc.;
Este in permanenta la curent cu campaniile promotionale ale companiei;
Cunoaste permanent care este stocul magazinului.
Ajuta si convinge clientii sa achizitioneze produsele companiei; asigura o ambalare corespunzatoare a produselor vandute, urmand regulile companiei;
Foloseste toate instrumentele oferite de companie (Intranet, sistemul de instruire e-learning etc.) pentru a fi cat mai informat posibil;
Pregateste corect si complet documentele necesare in vederea vanzarii produselor, in conformitate cu prevederile legale si regulile companiei (factura fiscala, bon fiscal, chitanta fiscala, certificat de garantie, contracte etc.);
In ceea ce priveste atributiile legate de incasarea banilor si gestiune, este responsabil de:
Incasarea corecta a sumelor aferente preturilor produselor, indiferent de metoda de plata;
Administrarea corecta si riguroasa a numerarului incasat in magazin si depunerea zilnica la banca;
Verificarea incasarilor zilnice cu rapoartele de vanzari;
Emiterea corecta a documentelor de plata, in conformitate cu legea (bon fiscal, factura atunci cand clientul solicita) si arhivarea corespunzatoare a duplicatelor;
Inregistrarea corecta si la timp in sistemul informatic a tuturor operatiunilor de vanzare ale magazinului.
Este responsabil de receptia, manevrarea (in siguranta si in interesul companiei) a produselor, depozitarea lor in locul special amenajat pentru depozitare; la receptia bunurilor verifica starea acestora si raporteaza orice defecte sau refuza receptia cand este necesar; se asigura ca produsele sunt insotite de documentele justificative (avize de insotire a marfii);
Pregateste documentele necesare (foi de varsamant, foi de transport) pentru depunerea banilor la banca sau la transportatorul de valori;
Ia parte la inventarele efectuate in magazin si semneaza de participare in documentele care certifica efectuarea inventarelor si rezultatele inventarierii (proces verbal de inventar) conform procedurilor de inventariere;
Vegheza permanent asupra produselor din magazin pentru a preveni orice furt sau distrugere;
Aprovizioneaza si aranjeaza produsele pe rafturi – de cate ori este necesar – in conformitate cu politica de mercantizare a companiei; verifica si modifica daca este necesar, preturile produselor asa cum indica compania prin persoanele responsabile;
Este responsabil de curatarea si pastrarea rafturilor in perfecta ordine;
Este responsabil de pastrarea magazinului la cele mai inalte standarde in ceea ce priveste atitudinea fata de client,tinuta personala, curatenia magazinului;
Inregistreaza plangerile clientilor, iar daca nu le poate solutiona, le directioneaza catre seful ierarhic superior;
Asimileaza permanent noi cunostinte referitoare la produsele si serviciile companiei luand parte la programele de training si dezvoltare organizate de companie;
Este responsabil, impreuna cu ceilalti membri din echipa magazinului, de valorile, bunurile si stocurile din magazin.


CERINTE

Educatie.
Studii medii finalizate constituie un avantaj.

Experienta
Preferabil un an experienta intr-un rol similar.

Cunostinte PC
Bune cunostinte de operare calculator (Word, Excel, navigare internet);
Cunostinte de baza de utilizare case de marcat electronice.

Competente / Abilitati
Orientare catre client;
Initiativa;
Solutionarea problemelor;
Munca in echipa.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...