Analist financiar Marketing si Comerț - Lugoj

SC Veo Worldwide Services SRL

19-11-2015 | EXPIRA LA 19-11-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

(R20105001150)

În calitate de Analist financiar Marketing și Comerț principalele tale responsabilități vor fi :


 Recepționarea și înregistrarea dosarelor de achiziție prezentate de Asistenții comerciali/Buyeri;
 Examinarea dosarelor în conformitate cu procedurile interne și cu directivele superiorului ierarhic, în vederea determinării prețului de achiziție și de vânzare a unui lot de produse;
 Urmărirea administrativă a dosarelor ( gestionarea comenzilor, validarea eșantioanelor, etc.) sub îndrumarea responsabilului de departament;
 Urmărirea și analiza statisticilor de vânzare și de achiziționare a produselor;
 Analiza prețurilor produselor și a concurenței directe (gamă produse, nivel de prețuri, distribuție etc.);
 Optimizarea aprovizionării magazinelor cu marfă;
 Efectuarea studiilor de piață.


CERINTE

Căutăm o persoană dinamică, autonomă, cu spirit de inițiativă și capacitate foarte bună de organizare pentru a se alătura echipei noastre din Lugoj.

Pentru reușita în această misiune este nevoie de:

 Cunoștințe de limba franceză și engleză la nivel avansat – minim B2;
 Cunoștințe în utilizarea programelor din pachetul Office (Excel prioritar) și SAP (reprezintă un avantaj);
 Experiență în domeniul economic/comercial/marketing;
 Studii superioare în domeniul economic/comercial – Marketing, Comerț internațional, Achiziții/Logistică etc..
 Foarte bune abilități de lucru cu cifre și indicatori numerici;
 Acuratețe și rigurozitate;
 Foarte bune abilități analitice;
 Bună capacitate de a învăța un nou domeniu de competențe;
 Disponibilitate pentru formare în Franța de minim un an de zile.


BENEFICII OFERITE

 Formare la nivelul companiei și internaţional;
 Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
 Pachet salarial și mediu de lucru atractive.


DESCRIEREA FIRMEI

9 ani de experiență, cu o creștere de 140% in ultimii 2 ani. Aproape 500 de colegi în 6 sedii din România, Republica Moldova și Polonia. Peste 20 de proiecte cu expunere internațională. Mediu multicultural și un zumzăit continuu în multe limbi străine: engleză, franceză, italiană, spaniolă, greacă, germană, rusă, turcă, sârbă, croată. Clienți din toate colțurile lumii.

Suntem un furnizor de servicii de consultanţă Business to Business acoperind o gamă largă de domenii, iar specialiștii noștri în COMERŢ INTERNAȚIONAL și TRANSPORT, IT, FINANŢE și RESURSE UMANE fac din VEO o companie de profesioniști.

Ce ne definește? PASIUNEA şi IMPLICAREA. Punem aceste ingrediente magice în tot ceea ce facem, iar acest lucru se reflectă nu numai în rezultatele noastre, ci mai ales în activitatea noastră zilnică.

Ce îţi propunem? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!