Referent resurse umane cu limba franceza avansat

SC Veo Worldwide Services SRL

07-05-2015 | EXPIRA LA 06-06-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

In calitate de Referent Resurse Umane cu limba franceza avansat principalele tale responsabilitati vor fi :

- Identificarea posibililor candidati in bazele de date puse la dispozitie, respectand toate prevederile inscrise in brief-ul primit de la cabinetul de recrutare din Franta;
- Transmiterea CV-urilor selectate spre validare consultantului de recrutare din Franta, responsabil pentru procesul de recrutare;
- Realizarea primului interviu telefonic cu persoanele selectate in vederea validarii informatiilor prezentate in CV si pentru prezentarea postului;
- Stabilirea interviurilor pentru consultantii din Franta si transmiterea agendei de lucru;
- Pregatirea shortlist-urilor;
- Completarea si administrarea bazei de date a candidatilor, asigurand acuratetea informatiilor introduse; - Imbunatatirea procesului de recrutare prin identificarea permanenta de noi surse de recrutare;
- Informarea si documentarea permanenta in ceea ce priveste noile metode de recrutare (internet, forumuri, etc.).


CERINTE

Cautam o persoana dinamica, autonoma, cu spirit de initiativa si capacitate de organizare pentru a se alatura Departamentului Sourcing la sediul nostru din Iasi.

Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie de:

- Cunostinte de limba franceza la un nivel avansat – minim nivel C1;
- Abilitati de comunicare, analiza si prelucrare a informatiilor;
- Disponibilitate de a pleca in perioade de formare in strainatate;
- Cunostinte in utilizarea programelor din pachetul Office, a site-urilor specializate de recrutare si a retelelor de socializare in scopuri profesionale;
- Spirit de echipa, seriozitate si receptivitate ;
- Experienta in recrutarea si selectia resurselor umane este considerata un avantaj.


BENEFICII OFERITE

- Formare la nivel international;
- Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere inr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes;
- Pachet salarial atractiv.


DESCRIEREA FIRMEI

VEO Worldwide Services este o companie fondată în anul 2006, care furnizează servicii de consultanţă Business to Business, cu peste 450 de angajaţi, 8 ani de experienţă în România şi o creştere anuală de 70% în ultimii 4 ani. Activitatea noastră acoperă o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri: COMERŢ INTERNAȚIONAL, IT, FINANŢE, RESURSE UMANE. Suntem o companie de consultanţă cu experienţă şi expertiză internaţională. Tot ceea ce facem în VEO, realizăm cu pasiune şi implicare, iar acest lucru s-a reflectat în cursul celor 8 ani de activitate în cifre şi prin creştere continuă. În VEO poţi evolua, îţi oferim posibilitatea de a te dezvolta, îţi propunem lucruri noi şi provocări, zi de zi! Încurajăm spiritul antreprenorial, diversitatea, transparenţa, originalitatea şi munca în echipă. Oferim training-uri la nivel internaţional în domenii multidisciplinare, spirijin şi continuitate în carieră. Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung cu un lider al pieţei, care le oferă clienţilor calitate şi profesionalism, te invitam sa ne cunoastem si sa vorbim despre cariera ta!