139

locuri de munca in Iasi.

Pagina 3 din 6
Buyer international cu engleza si franceza
  • - Esti o persoana foarte dinamica si comerciala? Atunci, alatura
  • - te departamentului de Achizitii, la sediul nostru din Iasi. Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie de : 1. Experienta de minim 1
  • - 3 ani in domeniul comercial (achizitii/vanzari); 2. Excelente abilitati de comunicare in limba engleza (nivel C1) ; cunoasterea limbii franceze va fi un avantaj ; 3. Bune abilitati de comunicare, de convingere prin telefon si negociere si capacitatea de a stabili o relatie de afaceri de calitate cu furnizorii;

2 posturi disponibile (1 aplicant )

23-02-2015 Iasi
Manager productie si calitate
  • - CERINTE: Suntem in cautarea unui manager, cu calitati dovedite de lidership, puternic orientat catre rezultate. Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie de : Bune cunostinte de limba franceza ; Experienta semnificativa in coordonarea unei echipe de manageri (minim 6 ani); Cunostinte de baza in finante si in controlul de gestiune pentru o gestionare optima a bugetului si a comunicarii cu departamentul financiar ; Capacitate de analiză, diagnostic, orientare către soluţii ; Capacitate de ascultare şi relaţionare ; Proactivitate şi cu spirit de initiaţivă ; Rigoare si dinamism ; Disponibilitate pentru deplasari in tara si in strainatate Cunostinte de baza in IT
  • - reprezinta un avantaj

1 post disponibil (6 aplicanti)

Confidential 23-02-2015 Iasi
Reprezentant comercial export cu limba engleza si franceza
  • - Cautam o persoana dinamica, autonoma, cu spirit de initiativa si capacitate de organizare pentru a se alatura echipei comerciale Veo la sediul nostru din Iasi. Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie sa ai :
  • - cunostinte de limba Engleza si Franceza (C1/ Engleza si Franceza nivel minim B2) ;
  • - abilitati comerciale ;
  • - abilitati de comunicare si persuasiune.

3 posturi disponibile (3 aplicanti)

23-02-2015 Iasi
Reprezentant Relatii Clienti - limba franceza
  • - Echipa noastra ajuta clientii sa rezolve problemele de suport marketing sau comerciale. Daca ai bune abilitati de comunicare, esti ambitioasa/ambitios si proactiv/a, te invitam sa te alaturi echipei noastre. Crezi ca descrierea ti se potriveste? Stii limba franceza la un nivel avansat? Atunci te asteptam sa faci parte din echipa noastra. Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie sa ai :
    - Cunoasterea limbii franceze la un nivel avansat ;
    -Abilitati excelente de comunicare orala si scrisa ;
    -Orientare spre client si spre rezolvarea problemelor ;
    -Atitudine proactiva ;
    -Adaptabilitate si capacitatea de a gasi rapid solutii ;
    -Capacitate analitica si atentie la detalii ;
    -Spirit de echipa ;
    -Abilitati bune de operare PC si viteza de tehnoredactare ;

1 post disponibil (0 aplicanti)

23-02-2015 Iasi
Regional Relationship Manager Universal - OTP Bank
  • - Studii superioare/ Master in domeniul economic si/sau juridic; Experienta anterioara de cel putin 3 ani in domeniul financiar
  • - bancar, in aria vanzarilor IMM si/sau Corporate; Cunostinte bune de analiza financiara; Bun cunoscator al legislatiei bancare; Cunostinte avansate MS Office; Limba engleza
  • - avansat (vorbit, scris, citit); Competente specifice interpersonale, abilitati de vanzare si negociere avansate; Responsabilitate individuala, hotarare, independenta ridicata; Capabil sa lucreze sub presiune; Foarte bun coechipier.

1 post disponibil (8 aplicanti)

23-02-2015 Iasi Alte orase
Reprezentant Vanzari
  • - Studii superioare; Cunostinte de limba engleza, nivel conversational, Cunostinte utilizare PC, Foarte bune abilitati de comunicare in limba romana, Orientare catre client, Atitudine pozitiva, Bune abilitati comerciale, 1 an experienta in domeniu constituie un avantaj, Onestitate, seriozitate, Atentie la detalii.

1 post disponibil (255 aplicanti)

23-02-2015 Toate orasele
Service Delivery Coordinator (print solutions)
  • - Essential Experience
    - Excellent communication skills
    - Expert knowledge of Microsoft Office Products
    - Proven track record in the delivery of high quality customer service
    - Detailed knowledge Xerox Office Product environments
    - Good technical knowledge of Xerox products and solutions and how they can be leveraged across key business processes
    - Systems and IT literate
    - Experience working in a shared services environment
    - Proven ability to work as part of a flexible fast changing environment Competencies: Desirable Experience:
    - Good commercial awareness
    - People Management Experience
    - Demonstrable ability to operate at prime customer contact level
    - Proven experience of delivering complex projects
    - Formal Project Management methodology training (PMI / PRINCE2)
    - 2nd language
    - Lean 6 Sigma Qualification Additional Requirements:
    - Willingness to travel Relationships:
    - Finance
  • - Xerox Technical Communities – Service Desk
  • - Service Delivery – Commercial – Supply Chain – Transition and Asset Management Coordinator
    - Customers
  • - Third Party Suppliers

1 post disponibil (2 aplicanti)

23-02-2015 Iasi
HR Assistant with French and English
  • - PROFESSIONAL EXPERIENCE:
    - Internship or professional experience in either / and Business Administration, Customer Service, Human Resources
    - Plus: experience in Process documentation and improvement OTHER REQUIREMENTS:
    - University degree
    - Good communication skills in French (written and spoken) and English
    - Proficient in using MS Office (especially MS Excel, Word and Outlook)
    - Able to understand various HR systems and their key functionalities quickly (system literate) PERSONAL REQUIREMENTS:
    - Motivation to learn and able to deal with complexity
    - Strong attention to detail, high level of accuracy
    - Able to deal with changing priorities and demanding situations
    - Initiative and looking for continuous improvement

1 post disponibil (4 aplicanti)

23-02-2015 Iasi
Agent de Turism
  • - Consilierea clientului in definirea necesitatilor si conceperea in mod creativ a solutiilor turistice in functie de necesitatile/solicitarile acestuia; Vanzarea de programe turistice proprii dar si de la alti touroperatori ; Derularea activitatilor pentru efectuarea circuitelor/sejururilor turistilor romani in strainatate; Conceperea unor programe la cerere si pachete de servicii pentru simpozioane, conferinte, misiuni economice etc; Conceperea de programe turistice pentru piata externa; Derularea activitatilor de realizare a asigurarilor medicale; Contractarea serviciilor turistice cu prestatorii interni si externi si a serviciilor de transport turistic; Efectuarea rezervarilor, pe rutele stabilite conform programelor, pentru grupurile organizate de turisti sau oameni de afaceri; Derularea contractelor incheiate cu prestatorii interni si urmarirea platilor; Derularea contractelor incheiate cu prestatorii externi, urmarirea si verificarea incasarilor si platilor; Studierea pietei specifice domeniului, si stabilirea pretului la excursii interne; Promovarea vanzarilor prin agentia proprie si prin agentii revanzatoare; Intocmirea si mentinerea la zi a situatiilor de evidenta a vanzarilor structurate in functie de serviciile oferite; Intocmirea documentelor necesare turistului pentru serviciile cumparate (factura fiscala, chitanta, document de calatorie, bilet, bon de comanda, contract cu turistul,voucher); Urmarirea deconturilor; Efectuarea altor servicii turistice; Realizeaza alte lucrari si indeplineste alte sarcini specifice activitatii sale. Cunoasterea in detaliu a programelor turistice, serviciilor de cazare, de transport ce fac parte din oferta agentiei si a agentiilor partenere; Solicitarea documentatiei /informatiilor de specialitate, pastrarea, studierea si insusirea acesteia. Cunoasterea si aplicarea documentatiei / informatiilor de specialitate : prestari servicii turism, legislatie, documentatii organizatorice, etc, necesare efectuarii activitatilor si lucrarilor in bune conditii; Intocmirea tuturor documentelor si/sau inregistrarilor calitatii aferente activitatii sale. Mentinerea unor legaturi stranse cu clientii si informarea acestora despre conditiile de inscriere si calitatea serviciilor oferite; Efectueaza operatii de autocontrol in timpul derularii proceselor de prestare servicii. Agentul Ticketing se ocupa in principal de culegerea si oferirea de informatii in relatia directa cu clientul, rezervarea de bilete de calatorie, tarifarea serviciilor prestate, emiterea de documente financiar
  • - contabile, emiterea si preschimbarea de documente de calatorie, gestionarea biletelor si a altor bonuri de valoare, intocmirea decontului de incasari, mentinerea schimbului de informatii cu alte companii sau compartimente ale organizatiei.

2 posturi disponibile (18 aplicanti)

23-02-2015 Iasi
SPECIALIST VANZARI APARATE MEDICALE-Ecografe-LASERI-Anest...
  • - cu domiciliul in BUCURESTI , TIMISOARA , ARAD , SIBIU , BRASOV , PLOIESTI , PITESTI , BACAU , GALATI , CONSTANTA , TG. MURES
  • - experienta de 3
  • - 5 ani in vanzari,abilitati de comunicare,cunoasterea tehnicilor de vanzare,perseverent,dornic de afirmare, bun organizator pentru relizarea unui target stabilit,operare PC,prezenta agreabila, Persoanele care candideaza trebuie sa dovedeasca ca au cunostinte tehnice suficiente despre aparatura medicala de diagnostic si tratament pentru cabinete,clinici,spitale,universitati; buni psihologi ,buni oratori ,buni negociatori,orientati spre vanzare , cunoscatori ai sectorului medical,dornici de afirmare si castig.

3 posturi disponibile (13 aplicanti)

22-02-2015 BUCURESTI Alte orase

139 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
Reprezentant vanzari aparatura medicala
  • - cunoasterea produselor si a caracteristicilor specifice brandului
  • - reprezinta un avantaj
  • - studii superioare absolvite ;
  • - experienta de minim 1 an pe o pozitie similara
  • - reprezinta un avantaj;
  • - cunostinte avansate de PC (Word, Excel, PowerPoint);
  • - limba engleza
  • - nivel avansat;
  • - cunostinte solide de marketing
  • - excelente abilitati de comunicare, prezentare;
  • - aspect profesional
  • - business
  • - putere de convingere;
  • - capacitate de a lucra in echipa;
  • - atitudine proactiva, flexibilitate, dinamism, autoorganizare
  • - rezistenta la stres;
  • - permis auto (categoria B)
  • - disponibilitate pentru deplasari

1 post disponibil (18 aplicanti)

20-02-2015 Iasi
Customer support
  • - limba engleza
  • - minum studii medii (cu diploma BAC)
  • - abilitati de utilizare a calculatorului si a celorlalte echipamente de birotica
  • - cunostinte pentru instalare/ depanarea software / hardware
  • - cunostinte solide pentru realizarea retelor de date structurate
  • - bune abilitati de comunicare
  • - persoana organizata, analitica, atenta la detalii
  • - carnet sofer categ.B

1 post disponibil (12 aplicanti)

20-02-2015 BUCURESTI Alte orase
Customer Service Advisor with French & English
  • - Fluency in French;
    - Good English skills.
    - Excellent verbal and written communication skills,
    - Professional telephone manner,
    - Basic experience in MS Office, MS based applications,
    - Basic technical support experience an advantage but not necessary,
    - Flexible, well
  • - motivated team player, ability to work under pressure, Available to work in shifts.

1 post disponibil (0 aplicanti)

20-02-2015 Iasi
Specialist Recrutare si Training
  • - Studii universitare de specialitate finalizate;
    - Experienta de minim 2 ani in resurse umane, minim 1 an in training;
    - Experienta in recrutarea de volum reprezinta un avantaj;
    - Experienta anterioara in sustinerea programelor de training;
    - Experienta in domeniul telecomunicatiilor reprezinta un avantaj important;
    - Foarte bune abilitati de comunicare si prezentare;
    - Capacitate foarte buna de planificare si organizare;
    - Atitudine pozitiva, spirit de initiativa si proactivitate;
    - Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat; bune cunostinte operare PC;
    - Permis conducere categoria B.

1 post disponibil (26 aplicanti)

20-02-2015 Iasi
Agent contractari si achizitii cu limba spaniola
  • - Cautam o persoana dinamica, autonoma, cu spirit de initiativa si capacitate de organizare pentru a se alatura echipei comerciale Veo la sediul nostru din Iasi. Daca ai:
  • - abilitati excelente de comunicare in limba spaniola (minim nivel B2);
  • - abilitati de comunicare si de convingere prin telefon, bune abilitati de negociere si capacitatea excelenta de a stabili o relatie de afaceri de calitate cu furnizorii
  • - simt comercial dezvoltat, dinamism, independenta si autonomie
  • - capacitatea de a se adapta la situatii noi, neprevazute

5 posturi disponibile (0 aplicanti)

20-02-2015 Iasi
Asistent Trezorerie cu limba franceza
  • - Cautam o persoana receptiva, comunicativa, cu initiativa, spirit de echipa si capacitate de organizare pentru a se alatura departamentului financiar, la sediul nostru din Iasi. Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie sa ai :
  • - studii economice, experienta de minim 1 an in domeniul financiar;
  • - cunostinte bune de limba franceza(nivel B1) si limba engleza la nivel incepator;
  • - capacitate de analiza si sinteza : gandire logica, spirit analitic;
  • - excel – nivel mediu;
  • - atentie la detalii, capacitatea de a lucra independent.

1 post disponibil (1 aplicant )

20-02-2015 Iasi
Great job opportunity I Tourism Guide (on horse)
  • - Very good riding skills;
    - Extensive experience in horse
  • - keeping and handling;
    - Experience in the field of ecotourism;
    - Language skills (English mandatory, other languages desired);
    - Interest for an organic and ecological lifestyle;
    - Enthusiasm for the further development of the business.

1 post disponibil (4 aplicanti)

19-02-2015 Constanta Alte orase
Bilingual Translator (French & English)
  • - Good knowledge of French & English (verbal and written);
    - Basic experience in MS Office, MS based applications;
    - Flexible, well
  • - motivated team player, ability to work under pressure.

1 post disponibil (4 aplicanti)

19-02-2015 Iasi
Operator Ghiseu Universal
  • - Studii si Experienta:
  • - Studii superioare in domeniul economic
  • - Cunostinte economice generale
  • - Cunostinte bancare generale
  • - Operare calculator
  • - Operare numerar Profilul candidatului:
  • - Studii medii sau superioare
  • - Cunoasterea limbii engleze
  • - Orientare spre client
  • - Orientare spre rezultate
  • - Atentie la detalii
  • - Cooperare
  • - Abilitati de vanzare si persuasiune

1 post disponibil (41 aplicanti)

19-02-2015 Giurgiu Alte orase
Operator Ghiseu Universal
  • - Studii si Experienta:
  • - Studii superioare in domeniul economic
  • - Cunostinte economice generale
  • - Cunostinte bancare generale
  • - Operare calculator
  • - Operare numerar Profilul candidatului:
  • - Studii medii sau superioare
  • - Cunoasterea limbii engleze
  • - Orientare spre client
  • - Orientare spre rezultate
  • - Atentie la detalii
  • - Cooperare
  • - Abilitati de vanzare si persuasiune

1 post disponibil (29 aplicanti)

19-02-2015 Giurgiu Alte orase

139 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
Consilier clientela persoane fizice
  • - 2. Cauta si atrage noi clienti
  • - Aplica politica comerciala a bancii Studii si Experienta:
  • - Cunostinte generale economice; bancare generale; vanzari; despre BRD; despre concurenta; specificul si evolutia pietei
  • - Cunostinte tehnico
  • - comerciale specifice produselor bancare
  • - Cunoasterea legislatiei romanesti in materie de credite
  • - Cunostinte informatice : Excel, Word , PPT
  • - Experienta bancara generala sau agent vanzari, asigurari, promoter, relatii publice Profilul candidatului:
  • - Orientare spre client
  • - Comunicare
  • - Abilitati de vanzare si persuasiune
  • - Cooperare, lucru in echipa
  • - Obisnuinta de a lucra intr
  • - un mediu operativ
  • - Organizare
  • - Hotarare si perseverenta in rezolvarea sarcinilor
  • - Orientare spre rezultat

1 post disponibil (27 aplicanti)

19-02-2015 Giurgiu Alte orase
Technical Help Desk Agent Level I, II and III
  • - Skills and Capabilities Required:
    - Minimum of a High School diploma or GED required, College degree or above will be consider for more senior positions.
    - Strong IT background (OS, Application software, Networks & IT infrastructure)
    - Good in trouble shooting application problems
    - Fluency in both English and at least one of the following languages: French, Italian, Spanish, German, Portuguese, Polish, Czech, Slovak, Russian, Slovenian, Turkish and Arabic.
    - Possess strong team building skills.
    - Minimum 1 year of relevant experience; preferably with a telephone customer service positions with multi
  • - national information technology companies.
    - Completed Technical Certifications such as A+, MCP, MCSE are preferred.

3 posturi disponibile (20 aplicanti)

19-02-2015 BUCURESTI Alte orase
Asistent Vanzari Iasi
  • - Ambitios
  • - Descurcaret
  • - Cunostinte medii PC
  • - Word,Excel, Internet

1 post disponibil (47 aplicanti)

18-02-2015 Iasi
Test Coordinator
  • - Bachelor/Master degree in a Business Administration or Economics area related studies
    - Min 3 years of experience working in Project environment. BPO environment preferable.
    - Experienced in similar role as Test coordinator/Test manager
    - Experience with Project Management methodology. Strong skills in Excel. Any experience in testing software e.g. HPQC a strong advantage
    - Client oriented, results driven and proactive, excellent team working and people management skills.
    - Fluency in English
    - Another European language (German, French, Spanish) will be an advantage
    - Excellent analytical, organization and communication skills We are looking to fill this position as soon as possible. Please apply only in the nature specified. We thank everyone for applying, however only successful candidates will be contacted for an interview.

1 post disponibil (3 aplicanti)

18-02-2015 Iasi
PHP Developer - IASI
  • - 1+ years of overall development experience using web technologies; Extensive experience in design and development of web applications with PHP, Zend Framework, HTML, CSS, Java Script, AJAX; Experience with databases like MySQL, MSSQL; Focused on code quality and high development standards; Solid foundation in computer science fundamentals, object oriented programming, design patterns and software engineering best practices; Analytical thinking and strong initiative; Flexible, communicative, a real team player; Able to work on several simultaneous projects and to adapt to a fast evolving environment. Nice to have: Experience with Memcache, Gearman, RabbitMQ, Symfony 2, Web Services, Apache; A solid understanding of High Availability, Load Balancing, Performance Tuning, Security.

1 post disponibil (2 aplicanti)

18-02-2015 Iasi

139 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
Anterioara 1 2 3 4 5 6 Urmatoarea     
Nr. rezultate pe pagina: