Job expirat
- Gestionarea bazei de date de clienti pentru zona alocata;
- Activitati de call-center (contactarea clientilor, prezentarea produselor si serviciilor oferite, programari intalniri clienti, preluare sesizari);
- Mentinerea si dezvoltarea relatiei cu clientii;
- Consilierea clientilor in legatura cu serviciilor oferite;
- Identificarea nevoilor clienţilor şi menţinerea standardele de calitate;
- Intocmirea diverselor situatii si rapoarte de activitate;
- Colaborarea stransa cu celelalte departamente.
- Experienta de minim 6 luni in domeniul call-center/ telesales;
- Abilitati bune de comunicare, ascultare activa si interrelationare;
- Persoana orientata catre client, dinamica si optimista;
- Capacitatea de a invata rapid informatii despre serviciile oferite;
- Initiativa si perseverenta;
- Cunostinte bune de operare PC.
- Salariul fix, bonuri de masă şi posibilitatea de a-ţi mări considerabil veniturile prin bonusuri;
- Dinamism şi competitivitate într-o atmosfera de lucru plăcută;
- Acces la training-uri de specialitate si formare continuă;
- Evenimente interne, concursuri motivaţionale, activităţi împreună cu echipă;
- Transparenţă şi corectitudine.
SST Grup - furnizorul tau de gaze naturale si servicii conexe.