Manager Administrare Sisteme IT & C

Confidential

26-09-2016 | EXPIRA LA 26-10-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Antal International – biroul din Iasi, agentie de recrutare si selectie de personal recruteaza, pentru clientul sau:

Manager Administrare Sisteme IT & C
(IT & C Systems Administration Manager)

Pozitia este localizata in orasul Iasi.

Clientul nostru este unul dintre liderii pietei romanesti in productia si comercializarea de ingrediente pentru brutarie, patiserie si cofetarie. Compania reprezinta in Romania interesul economic al unui grup de firme de nivel international. Grupul de firme are o prezenta extinsa cu operatiuni in 28 de tari si o prezenta comerciala in mai mult de 70 de tari.

Descrierea jobului

Principalele responsabilitati si activitati:
- asigura functionarea neintrerupta, in conditii de securitate si fiabilitate a sistemelor IT&C;
- asigura securitatea si integritatea datelor si a sistemelor informatice;
- asigura operatiunile de mentenanta preventiva;
- realizeaza direct si coordoneaza suportul de tip Level 2 (L2);
- efectueaza verificari, interventii tehnice si solutioneaza problemele ITC din companie;
- asigura suport tehnic utilizatorilor si se preocupa de gasirea de solutii eficiente si inovative care sa asigure livrarea de servicii ITC catre clientii interni, in mod omplet si eficient;
- negociaza si mentine legatura cu furnizorii de bunuri si servicii IT, urmarind respectarea obligatiilor contractuale si a intereselor companiei;
- achizitioneaza harware-ul si software-ul necesar si pastreza evidenta reperelor administrate;
- face receptia si pune in functiune reperele IT&C achizitionate;
- propune, dezvolta, implementeaza si asigura managementul proiectelor de dezvoltare a infrastructurii ITC.


CERINTE

Studii:
- absolvent de studii superioare in domeniul informaticii, sau al tehnologiei informatiei: Automatizari si calculatoare, Electronica - telecomunicatii si Tehnologia Informatiei, Inginerie Electrica - Energetica si Informatica Aplicata.

Experienta necesara:
- minimani intr-un departament de IT al unei companii cu profil de productie si/sau de distributie;
- experienta in operarea si administrarea sistemelor de operare Windows atat pentru servere cat si pentru statii de lucru;
- experienta in implementarea sistemelor de tip Warehouse Management System;
- experienta in administrarea sistemelor de raportare si de analiza a informatiilor.

Cunostinte tehnice de specialitate:
- cu privire la mediul de lucru din Tehnologia Informatiilor si Comunicatii (IT&C);
- referitoare la servicii aferente retelei in mediul Windows;
- cu privire la tehnologii de virtualizare (VMware);
- tehnologii hardware pentru servere;
- despre alte tipuri de servere (Zimbra);
- despre administrare retea, echipamente si comunicatii electronice;
- despre sisteme de stocare a datelor de tip NAS si/sau de tip SAN;
- cu privire la securitatea informatiilor intr-o companie cu specific de productie si/sau distributie;

Constituie avantaj:
- experienta intr-un mediu de lucru comparabil cu cel al Clientului
- experienta in administrarea sistemelor de gestionare a bazelor de date de tip MsSQL;
- experienta in administrarea serverelor de raportare - Data Warehouse; Customer Service Management;
- experienta in construirea si administrarea unor solutii de Business Intelligence - BI;
- experienta in configurarea si administrarea serverelor SharePoint, Exchange, Skype;
- orice certificari Microsoft; Cisco, etc in aria de responsabilitate.

Abilitati si aptitudini:
- spirit de initiativa si antreprenorial;
- capacitate de analiza si sinteza;
- planificare si disciplina a timpului, abilitati de multitasking si de prioritizare;
- dorinta continua de invatare si de perfectionare,raportat la noile tehnologii din IT;
- proactivitate, orientare spre livrarea de rezultate;
- abilitati de comunicare si relationare.

Alte cerinte specifice:
- cunostinte de limba engleza: - nivel mediu;
- carnet de conducere.


BENEFICII OFERITE

- salariu competitiv;
- mediu de lucru la standarde de top intr-o echipa dinamica;
- acces la programe de training, conform planului individual de dezvoltare profesionala;
- laptop si telefon mobil;
- un pachet complex de beneficii.