Customer Care Associate cu limba Italiana

Xerox

05-07-2016 | EXPIRA LA 04-08-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Ce responsabilități vei avea:

• Preluarea apelurilor telefonice cu scopul de a oferi consultanță clienților proiectului în conformitate cu procedurile companiei;
• Informarea clientului în legătură cu caracteristicile produsului de care sunt interesați, precum și condițiile de eligibilitate necesare pentru a accesa un anumit tip de credit;
• Efectuarea de convorbiri telefonice respectând normele stabilite în perioada de formare;
• Adoptarea unui comportament profesional atât la telefon cât și în raport cu echipa;


CERINTE

Cautam noi colegi pentru rolul de Customer Care Associate cu limba Italiana!

Domeniu de activitate: FINANCIAR/BANCAR

Ce face un Customer Care Associate?

Preia apeluri telefonice de la clienții unei societăți financiare din Italia cu scopul de a le oferi consultanța in rezolvarea diferitelor situații: posibilitatea de a lua un nou împrumut, de a modifica datele de contact, verificarea inregistrarii plăților efectuate, situația extrasului de cont, etc.

Pentru a lucra cu succes într-un mediu dinamic vei avea nevoie de câteva abilități esențiale. Ne poți impresiona cu:

• Nivel mediu/ avansat de limba italiană
• Cunoștințe de operare PC
• Orientare către detalii și multi-skilling
• Bune abilități de comunicare
• Orientare către rezultate și client
• Capacitate de sinteza
• Experiența anterioară in domeniul Customer Care constituie un avantaj, dar nu este obligatorie

Dacă nu ești sigur de abilitațile tale conversaționale/scrise în ceea privește nivelul de limba italiană, nu-i nimic! Noi venim în sprijinul tău cu sesiuni gratuite de perfecționare lingvistică și comunicativă!


BENEFICII OFERITE

Te răsplătim cu:

• Salariu motivant
• Asigurare de viață și abonament medical privat
• Transport gratuit
• Sistem de bonusare corelat cu rezultatele
• Formare inițială și continuă prin training-uri specializate
• Posibilitate de dezvoltare personală și profesională prin acces la oportunități interne, suport și feedback continuu din partea responsabililor direcți prin intermediul sesiunilor de coaching și shadowing;


DESCRIEREA FIRMEI

With sales approaching $23 billion, Xerox (NYSE: XRX) is the world’s leading enterprise for business process and document management. Its technology, expertise and services enable workplaces – from small businesses to large global enterprises – to simplify the way work gets done so they operate more effectively and focus more on what matters most: their real business. Headquartered in Norwalk, Conn., Xerox offers business process outsourcing and IT outsourcing services, including data processing, healthcare solutions, HR benefits management, finance support, transportation solutions, and customer relationship management services for commercial and government organizations worldwide. The company also provides extensive leading-edge document technology, services, software and genuine Xerox supplies for graphic communication and office printing environments of any size. The 140,000 people of Xerox serve clients in more than 160 countries.