Consultant Servicii Telecom Iasi

Xerox

12-09-2016 | EXPIRA LA 12-10-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Ce responsabilități poti avea:
•Oferirea de asistenta prin telefon
•Asigurarea unui nivel ridicat de satisfactie a clientilor prin atitudine profesionista care reflecta valorile companiei clientului
•Identificarea si solutionarea solicitarilor, urmarind procedurile specifice
•Mentinerea unor standarde de calitate pentru serviciile oferite clientilor


CERINTE

Angajatii nostri sunt cea mai importanta resursa!

APLICA ACUM NOI TE RASPLATIM CU 1000 LEI BONUS LA ANGAJARE!

Iti oferim un loc de munca intr-o echipa dinamica, cu multa experienta si rezultate peste medie.

Daca iti doresti sa lucrezi pe termen lung, intr-o companie de top, aplica astazi si construieste-ti cariera alaturi de noi!

Ce face un Consultant servicii client?

Rolul tau va fi sa raspunzi intrebarilor clientilor intr-un mod clar si concis, construind totodata cu clientii tai un raport pozitiv bazat pe incredere si respect.
Pentru a lucra cu succes intr-un mediu dinamic vei avea nevoie de cateva abilitati esentiale.
Ne poti impresiona cu:
• Nivel mediu/ avansat de limba italiană
• Cunoștințe de operare PC
• Capacitate de sinteza si orientare catre solutii
• Atitudine pozitiva, capacitate de adaptare la un mediu dinamic
• Orientare catre rezultate, atitudine pro-activa
• Atitudine profesionista si perseverenta


BENEFICII OFERITE

Te răsplătim cu:
•Un mediu stabil care permite dezvoltarea carierei
•Salatiu motivant
•Sistem de bonusare corelat cu rezultatele: veniturile lunare pot creste in functie de disponibilitate la program si performanta
•Pachet de beneficii: transport gratuit, asigurare de viata si abonament medical, bonuri de masa, card de beneficii
•Evaluarea periodica a performantelor


DESCRIEREA FIRMEI

With sales approaching $23 billion, Xerox (NYSE: XRX) is the world’s leading enterprise for business process and document management. Its technology, expertise and services enable workplaces – from small businesses to large global enterprises – to simplify the way work gets done so they operate more effectively and focus more on what matters most: their real business. Headquartered in Norwalk, Conn., Xerox offers business process outsourcing and IT outsourcing services, including data processing, healthcare solutions, HR benefits management, finance support, transportation solutions, and customer relationship management services for commercial and government organizations worldwide. The company also provides extensive leading-edge document technology, services, software and genuine Xerox supplies for graphic communication and office printing environments of any size. The 140,000 people of Xerox serve clients in more than 160 countries.