Personal Hotelier pentru Grecia

BANCA DE JOBURI

07-05-2014 | EXPIRA LA 07-05-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

La acest program se aplica promotia: "Plec acum, platesc dupa primul castig!"

Agentia noastra selecteaza Ospatarite, Receptionere si Menajere pentru a lucra in hoteluri de 4* din insulele Kythira si Peloponnesus, din Grecia.

Responsabilitati:

OSPATARITA:
- aranjarea meselor;
- primirea clientilor;
- prezentarea meniului;
- luarea comenzilor;
- transmiterea comenzilor la bucatarie / bar;
- servirea clientilor;
- debarasarea mesei;
- mentinerea curateniei in restaurant.

RECEPTIONERE:
- sa repartizeze camerele in functie de cerintele si solicitarile clientilor;
- sa indeplineasca anumite servicii speciale, cum sunt apeluri telefonice pentru trezirea oaspetilor, transmiterea de mesaje etc.;
- sa tina inregistrarile si sa faca munca specifica de birou;
- precum si alte activitati cerute de catre angajator.

CLEANER:
- sa curete camerele, holurile si alte incaperi, manual sau folosind echipament de curatenie;
- sa curete si sa dezinfecteze baile;
- sa schimbe asternuturile in camere;
- precum si alte activitati cerute de catre angajator.

Program de lucru:
8-9 ore/zi; 6 zile/saptamana

SE OFERA:
- contract legal de munca pe perioada de 6 luni;
- salariul: 450 EURO NET/luna ;
- cazarea GRATUITA;
- masa GRATUITA.


CERINTE

SE CERE:
- se cer cunostinte de limba engleza si limba italiana la nivel bun;
- experienta in domeniu constituie avantaj;
- persoana trebuie sa aiba personalitate placuta;
- sa fie muncitoare, serioasa, dinamica si energica.


BENEFICII OFERITE

Documente necesare pentru inscriere:
- CV in limba romana/ engleza(se va utiliza aplicatia online disponibila pe site);
- o poza tip pasaport si o poza tip 9/13 la tinuta office (se pot incarca direct pe site, completand formularul de aplicare disponibil);
- copii xerox: buletin, certificat nastere, certificat casatorie (daca e cazul), pasaport (daca aveti);
- cazier judiciar;
- adeverinta medicala de la medicul de familie, cu specificatia "clinic sanatos si apt de munca din punct de vedere psihic si fizic";
- copii xerox dupa toate diplomele de studii.

COSTURILE PROGRAMULUI:

A)Tarif de procesare a dosarului: 360 RON – se plateste la semnarea contractului de mediere.

B)Tarif de mediere - 400 EURO – se plateste dupa primul castig, insa candidatii pot avea
posibilitatea de reducere a acestui tarif, alegand una din cele 2 optiuni de plata de mai jos:

- 300 Euro (beneficiind astfel de o reducere de 25%), daca aleg sa plateasca la semnarea contractului de munca cu angajatorul, inainte de plecarea din tara.

sau

- 200 Euro (beneficiind astfel de o reducere de 50%), daca aleg sa plateasca la semnarea contractului de mediere, in urma sustinerii interviului si acceptarii in program.

* Pentru contractele sezoniere mai scurte de 3 luni, se mai aplica o reducere de 25%.

B) Bilet avion din Romania in tara de destinatie se plateste de catre candidat.

C) Alte costuri suportate de candidat:
- Bani de buzunar pe perioada asteptarii primului salariu.


DESCRIEREA FIRMEI

BANCA DE JOBURI este o companie de recrutare si plasare personal in strainatate, acreditata de Ministerul Muncii inca din anul 2004, sub numarul 56.

Activitatile principale ale companiei sunt:
1. Medierea contractelor de munca in strainatate;
2. Servicii de consultanta cu privire la orientare si indrumare in cariera;
3. Intermedierea inregistrarii studentilor la diferite institutii de invatamant si la diferite cursuri de calificare in strainatate.
4. Servicii de consultanta cu privire la conditiile legale de penetrare pe piata muncii in diferite tari (cadrul legal de angajare, conditii de angajare, etc…).

Puteti gasi locuri de munca in tara si strainatate in orice domeniu doriti, accesand site-ul nostru www.bancadejoburi.ro .