LUCRATORI APROVIZIONARE BUFET SI ASISTENTI OSPATARI

Confidential

01-08-2015 | EXPIRA LA 01-08-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Pentru aceasta oferta nu se plateste tarif de mediere!

Responsabilitati:
Asistent ospatar:
- asista ospatarii in notarea comenzilor din restaurant;
- asista ospatarii in servirea mancarii/bauturilor;
- implementeaza standardele de calitate in orice moment;
- participa la instructajul referitor la meniul zilnic;
- va asista cu orice cerinte speciale dietare pe care le-ar putea avea clientii.

Lucrator general aprovizionare/servire bufet:
- pricepere in aprovizionarea clientilor cu alimente, intr-o maniera eficienta si precisa;
- cunoasterea sau anticiparea nevoilor oaspetilor, si gestiunea acestora;
- abilitati excelente de comunicare si servire;
- abilitati de gestiune a stress-ului intr-un mediu dinamic;
- abilitatea de a pregati si gestiona bufete multiple;
- abilitatea de a indeplini mai multe sarcini concomitente;
- abilitatea de a retine itemii din meniu;
- rezistenta fizica pentru a sta toata ziua in picioare si lucra pe toata durata turei;
- mentinerea curateniei in zonele de lucru;
- amenajarea, curatarea si organizarea meselor de bufet; asigurarea ca acestea raman aprovizionate pe durata servirii mesei;
- alte sarcini precum instructat de manager sau de supervizor din tura.

Program de lucru:
8-9 ore lucratare/ zi, dar unele zile ar putea fi mai aglomerate decat altele, in functie de necesitatile business-ului
6 zile lucratoare/ saptamana
1 zi de odihna/ saptamana

Se ofera:
- plecare foarte rapida;
- fara comision de mediere;
- angajatii care sosesc in grupuri de peste 5 persoane sunt preluati de la aeroport cu un autovehicul, gratuit;
- cazare gratuita;
- masa gratuita;
- training gratuit la inceperea muncii (perioada de training nu este remunerata);
- angajatii sunt preluati in fiecare zi spre si de la munca cu autobuzul companiei, gratuit;
- salarii de 480 EUR net/luna;
- posibilitatea de a creste veniturile prin tips-uri;
- angajatii care manifesta abilitati exceptionale, sau care primesc un feedback foarte bun de la manageri, timp de cel putin 3 luni consecutive, ar putea primi o marire salariala de intre 70-120 EUR/ luna in functie de post si abilitati;
- angajatii care raman pana la finele perioadei contractuale si care primesc un feedback pozitiv de la manageri vor primi un bilet gratuit de avion pentru a calatori inapoi in Romania, din Grecia.


CERINTE

- experienta de minim 3 luni de zile in domeniu;
- cunostinte de limba engleza la nivel bun/ avansat;
- persoane muncitoare, responsabile si de incredere.


BENEFICII OFERITE

Tarif de procesare a dosarului: 550 RON – se plateste la semnarea contractului de mediere.

Tarif mediere: 0 RON

Biletul de avion Romania - Grecia se achita de catre angajat.