Reprezentant vânzări (vanzari indirecte)

Telekom Romania Communications S.A.

30-09-2015 | EXPIRA LA 30-10-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

LOCAŢIE: Galati

SCOP: Coordonează activitatea dealerilor parteneri din cadrul portofoliului alocat si dezvolta reteaua de dealeri parteneri, cu scopul de a mentine si de a mări portofoliul de clienti corporate; coordoneaza activitatea de vanzari a dealerilor parteneri cu scopul de a contribui la realizarea obiectivelor de vânzări.


RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:

• Prospectează piaţa pentru a identifica/recruta noi parteneri şi pentru a dezvolta reţeaua existentă, verifică şi selectează dealerii conform criteriilor/condiţiilor predefinite, negociază, semnează şi administrează în continuare contractele respective;
• Dezvoltă, negociază şi convine cu fiecare dealer din cadrul portofoliului planul de afaceri; monitorizează progresul lui împreună cu reprezentanţii dealerului pentru a se asigura că planul este îndeplinit;
• Monitorizează periodic şi analizează eficienţa tuturor canalelor indirecte din cadrul portofoliului propriu şi evaluează procesul de vânzări pe baza unor instrumente specifice, raportând atingerea bugetului agreat, identificând oportunităţile şi propunând soluţii de îmbunătăţire pentru realizarea obiectivelor stabilite;
• Comunică în mod activ cu dealerii cu privire la programele specifice canalului indirect, oferă sprijin pentru implementarea lor, furnizează informaţii despre serviciile fixe si mobile furnizate de companie şi se asigură că acestea au fost corect înţelese şi aplicate în cadrul procesului de vânzări;
• Monitorizează şi adună informaţii specifice de pe piaţă referitor la strategia canalelor de vânzări indirecte ale competitorilor (sisteme de bonusare, condiţii comerciale/contractuale etc.) pentru a furniza feedback şi a identifica aspectele interne care pot fi îmbunătăţite, contribuind astfel la atingerea obiectivelor de vânzări;
• Organizează procesul de distribuire teritorială a materialelor promoţionale de care au nevoie dealerii în cadrul procesului de vânzare;


CERINTE

Studii:

• Studii medii; studiile in domeniul comercial/tehnic constituie un avantaj
Experienţa în muncă:
• Minimum 2 ani de experienţă în domeniul vânzărilor corporate, preferabil telecomunicaţii.

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:

• Buna cunostere a tehnicilor de vânzare;
• Orientare catre client;
• Orientare catre rezultate;
• Orientare către soluţionarea problemelor;
• Pro-activ;
• Bune abilitati de ascultare şi capacitate de adaptare;
• Independent/ă şi capabil/ă de lucru în echipă;
• Spirit de iniţiativă;
• Bune abilităţi de comunicare în engleză şi română.
• Bune aptitudini de operare PC şi de utilizare a software-ului de management al proiectului (MS Office, MS Project)
• Bune abilităţi de comunicare;
• Bune cunoştinţe de limba engleză;
• Disponibilitatea de a călători
• Permis de conducere fără penalizări.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.