expert achizitii publice

CENTIVA SOLUTIONS SRL

09-02-2015 | EXPIRA LA 11-02-2015

Job suspendat de catre administratorul site-ului

RESPONSABILITATI

Achiziții publice:
 Intocmire lista achizitii publice conform cererii de finantare coroborata cu Contractul de finantare;
 Stabilirea tipurilor de proceduri;
 Asigurarea derularii procedurilor de achizitie publica in concordanta cu Instructiunile instituțiilor finanțatoare si a O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune servicii si lucrari, cu modificarile si completarile ulterioare;
 Elaborare note justificative privind cerintele minime de calificare, alegerea criteriului de atribuire, alegerea procedurii de atribuire;
 Intocmire documentatie de atribuire ( fisa de date a achizitiei, diferite modele de formulare ce trebuie completate de catre operatorii economici in vederea depunerii ofertelor, model de contract, caiet de sarcini);
 Publicarea in SEAP a anunturilor de participare la procedurile de achizitie publica;
 Raspuns la solicitarile de clarificari primite;
 Participarea ca și experți externi cooptați în domeniul juridic, tehnic si financiar în cadrul comisiilor de evaluare a ofertelor
 Analiza ofertelor depuse in cadrul procedurii (solicitari de clarificari, analiza oferte din punct de vedere cerinte minime de calificare, tehnic si economic);
 Elaborare raport procedura;
 Comunicari privind rezultatul procedurii;
 Elaborare punct vedere catre CNSC privind contestatiile depuse la procedură;

Management de proiect:
 Consultanta in elaborarea Cererilor de Pre-finantare, Cererilor de rambursare a cheltuielilor eligibile, inclusiv TVA aferent acestor cheltuieli , în elaborarea Rapoartelor de progres si monitorizare a implementarii proiectelor.
 Monitorizarea juridică a proiectului și acordarea de suport juridic în elaborarea de note, rapoarte sau alte documente necesare pe parcursul implementarii proiectului
 Monitorizarea financiară a proiectului, aici fiind incluse activități precum: verificare şi controlul îndeplinirii condiţiilor de finanţare convenite prin contractul încheiat; asistență privind desfăşurarea contractelor de achiziţii din punct de vedere financiar; centralizarea tuturor documentelor și a actelor ce stau la baza dosarului de rambursare, întocmirea dosarului de rambursare sub aspect financiar.


CERINTE

- studii universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic, juridic sau tehnic
- studii post universitare in domeniul managementului de proiect sau
- diploma/certificat de absolvire pentru Manager de proiect
- certificat de absolvire Expert accesare fonduri structurale si de coezine europene
- certificat de absolvire pentru Expert achizitii publice
- cunostinte foarte bune privind legislatia si normele de aplicare in vigoare referitoare la achizitiile publice;
- cunostinte privind utilizarea Sistemului Electronic de Achizitii Publice (SEAP);
- persoana organizata si foarte atenta la detalii capabila sa gestioneze proiectele din punct de vedere al rezultatelor si termenelor impuse;
- abilitati de comunicare si capacitatea de utilizare a limbajului de specialitate;
- persoana responsabila, orientata catre rezultat, capabila sa lucreze in conditii de stres (termene limita);


DESCRIEREA FIRMEI

CENTIVA SOLUTIONS reprezinta o structură organizatorică integratoare, capabilă să gestioneze și să dezvolte competențe diverse, să planifice, sa coordoneze și sa execute simultan un mare număr de proiecte, să identifice și să abordeze segmente diverse de piață, determinând astfel o creștere rapidă și sustenabilă.
Abordăm un mod de lucru inovativ și integru, prestând servicii de consultanţă la cele mai înalte standarde, cu o atenţie deosebită pentru nevoile clientului, a legislației în vigoare şi a bunelor practici europene.
_________________________
b u s i n e s s m a n a g e m e n t
consultanta. management de proiect.
achizitii publice. strategii de dezvoltare.