Agent contractari si achizitii

ADINA S.R.L.

13-02-2016 | EXPIRA LA 15-02-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitati:
-intretinerea si actualizarea bazei de date de furnizori, mentinerea relatiei cu acestia;
-realizarea si controlul modului de intocmire a contractelor, a listei de preturi, a conditiilor negociate;
-urmarirea respectarii termenelor de livrare de la furnizorii de produse;
-achizitionarea si managementul stocului de marfuri;
-achizitionarea de servicii in cele mai avantajoase conditii.


CERINTE

-atitudine pozitiva;
-initiativa;
-atentie deosebita la detalii;
-excelente abilitati de comunicare si negociere;
-capacitate de incadrare in termene limita;
-persoana dinamica si orientate spre rezultate;
-excelente abilitati de lucru pe calculator (Microsoft Office, Internet Explorer, etc. );
-cunostinte solide de legislatie comerciala;
-cunostinte de limba engleza la nivel avansat. Candidatul trebuie sa poata purta liber o conversatie in limba engleza;
-obligatoriu experienta minim 3 ani pe un post similar: referent aprovizionare, sourcing, merchandiser, vanzari.


BENEFICII OFERITE

-salariu avantajos + 20 tichete de masa si premieri pentru performanta;
-lucru intr-o echipa tanara si dinamica, posibilitatea de perfectionare profesionala prin participarea la cursuri si seminarii a caror cost este suportat de societate;
-deplasarea la diverse targuri de profil.