Reprezentant Magazin - Deva

ROMTELECOM

02-04-2014 | EXPIRA LA 02-05-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

1. Promovează şi vinde serviciile şi produsele Romtelecom utilizand toate canalele de vanzare (magazinele proprii, puncte de lucru inchiriate in spatii comerciale – kioskuri), desfasoara activitati outdoor specifice – door to door, cortfest sau alte actiuni similare, in vederea finalizarii de contracte pentru furnizarea serviciilor companiei si pentru atingerea targeturilor stabilite de vânzări.
2. Analizează reactiv si proactiv şi soluţionează întrebările şi problemele clienţilor în limitele procedurilor existente şi pentru a asigura un nivel maxim de satisfactie a clientului si pentru a concluziona interactiunile cu acestia in contracte de servicii si produse Romtelecom
3. Atunci când este necesar transmite informaţiile departamentelor abilitate pentru a facilita rezolvarea cererilor clienţilor în limitele instrucţiunilor existente şi urmăreşte evoluţia acestora pentru a se asigura că problema este soluţionată in cel mai scurt timp
4. Efectuează activităţile specifice (semnare contracte de servicii si produse atat petru clienti persoane fizice cat si pentru persoane juridice, comercializare echipamente, asigura suport pentru celelalete canale de vanzare, etc conform procedurilor standard, asistă pe alţi membrii ai echipei în desfăşurarea activităţii lor şi contribuie la o comunicare eficientă în cadrul echipei, semnalând corespunzător potenţialele probleme pentru a asigura buna funcţionare de ansamblu a magazinului.
5. Primeşte, facturează şi înregistrează plăţi în numerar şi achitări de facturi conform procedurilor şi standardelor companiei
6. Gestionează masa monetară colectată, verifică şi asigură predarea sumelor către bancă, întocmind documentele necesare.
7. Asigură zilnic numerarul ramas în casierie potrivit normelor (safe, lăzi valori,etc) si informează zilnic şeful de magazin sau persoana desemnata cu gestionarea activitatii acestuia în cazul în care se constată minusuri sau plusuri în gestiune.
8. Completează formulare şi rapoarte standard conform procedurilor departamentului pentru a-şi informa superiorii cu privire la activitatea desfăşurată, volumul vânzărilor de produse şi servicii, nevoile/ solicitările clienţilor si propune in mod proactiv modalitati de imbunatatire a activitatii rezultate in urma interactiunii cu acestia.


CERINTE

• Studii medii (studiile superioare reprezintă un avantaj).
• Minim 1 an experienţă în lucrul cu clientului
• Orientare spre client
• Respect & Integritate
• Munca în echipă
• Orientare catre rezultate si initiative
• Angajament
• Expertiza profesionala
• Ascultare activă
• Autocontrol si toleranţă la stress
• Adaptabilitate/Flexibilitate


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...