Manager Relatii Clienti Retail

VOLKSBANK ROMANIA

15-09-2014 | EXPIRA LA 15-10-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Colecteaza informatii cu privire la prezumtivii clienti asigurandu-se ca produsele oferite acestora sunt elaborate in functie de necesitatile clientilor (colaboreaza cu angajatii bancii); stabileste intalniri cu potentialii clienti avand intotdeauna atitudinea, tinuta si imaginea unui profesionist;
• Urmareste permanent dezvoltarea portofoliului de clienti precum si mentinerea acestuia conform strategiei/obiectivelor banci;
• Promoveaza produsele bancii si face propuneri alternative clientilor - cross-selling / completare Call meeting Report
• Stabileste cuantumul creditului, tipul facilitatii, garantiile, colecteaza documentele in vederea intocmirii si supunerii spre aprobare a dosarului de credit.
• Monitorizeaza relatiile de tip imprumut sau nu cu persoane fizice si juridice si actualizeaza continuu informaţiile lor cu caracter personal;


CERINTE

• Studii superioare / experienta relevanta in domeniu;
• Minim 2 ani experienta in banca - domeniul vanzari;
• Bune cunostinte cu privire la procedurile si normele bancare;
• Abilitati foarte bune de comunicare;
• Orientare spre client;
• Atitudine pozitiva;
• Bune cunostinte de limba engleza


DESCRIEREA FIRMEI

Volksbank Romania, detinuta de Volksbank International (subsidiara a Osterreichische Volksbanken – Aktiengessellschaft -OVAG)), a devenit operationala pe data de 8 mai 2000. In buna traditie a bancii austriece pe care o reprezinta, Volksbank Romania si-a indreptat inca de la inceput atentia spre nevoile si interesele persoanelor fizice si intreprinderilor mici si mijlocii oferind produse si servicii de calitate.

“Increderea ne uneste” – sloganul grupului – reflecta parteneriatul pe care se bazeaza banca noastra in relatia cu clientii