Financial Controller - Curtea de Argeș

leoHR

25-05-2017 | EXPIRA LA 24-06-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

Pentru clientul sau, o companie multinațională de renume, leoHR recrutează:

Financial Controller - Curtea de Argeș

Responsabilitati lunare:

Calculul și raportarea cheltuielilor lunare aferente fiecărui centru de cost;
Urmărirea bugetului de investiții;
Analiza stocuri și previzioane;
Participare la pregătire prezentări rezultate, forecasturi, buget;
Calcul indicatori de performanta;
Actualizare în sistem SAP a costurilor produselor;

Responsabilități periodice:

Participare la întocmire RFC/Buget/MTP;
Asista auditorii companiei pe toată durata intervenției lor și oferă informațiile cerute pentru auditurile statutare și de grup.


CERINTE

Studii superioare, Specializare: Economie, Contabilitate sau Finante;
Experiență de minim 2 ani pe o poziție similara, de preferat într-o companie de producție;
Cunoștințe de contabilitate de gestiune;
Persoana motivata, orientata spre detalii și bine organizata;
Abilități foarte bune de comunicare în limba engleza (nivel Avansat);
Cunostinte IT: MS Office, SAP (constituie un avantaj).


BENEFICII OFERITE

Traininguri;
Tichete de masa;
Posibilitatea dezvoltării într-un mediu dinamic.


DESCRIEREA FIRMEI

leoHR was born out of a desire to provide adaptable HR solutions for diverse business environments.

leoHR is a new and fresh concept who puts in service for both parties, companies and candidates, its expertise gathered in more than 15 years of human resources multinational consultancy companies and strategic management roles in different national and overseas environments.

leoHR brings a new approach in HR services, coming with a more human touch manner in the search and selection process, soft skills trainings and human resource consultancy. We highly value our customers, both companies and candidates, and our goal is to deliver the high quality services that we’d like to receive from others.

EXCELLENCE … is what we DO !!!

Thank you for visiting www.leoHR.ro for other challenging vacancies