Reprezentant Magazin Germanos

Germanos Romania

29-01-2016 | EXPIRA LA 28-02-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP:Interacţionează zilnic cu clienţii pentru a rezolva probleme tehnice simple, inregistraza incasari si plati in numerar si card conform procedurilor financiare in vigoare, interactioneaza in mod reactiv si proactiv cu clientii şi-i informeaza în ceea ce priveşte serviciile şi produsele Telekom Romania pentru a stabili şi a îmbunătăţii relaţii cu acestia şi a atinge targeturile predefinite de vânzări.
RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
•Promovează şi vinde serviciile şi produsele Telekom Romania utilizand toate canalele de vanzare (magazinele proprii, puncte de lucru inchiriate in spatii comerciale – kioskuri), desfasoara activitati outdoor specifice – door to door, cortfest sau alte actiuni similare, in vederea finalizarii de contracte pentru furnizarea serviciilor companiei si pentru atingerea targeturilor stabilite de vânzări.
•Analizează reactiv si proactiv şi soluţionează întrebările şi problemele clienţilor în limitele procedurilor existente şi dacă este necesar le transmite mai departe, pentru a răspunde aşteptărilor clienţilor, pentru a asigura un nivel maxim de satisfactie a clientului si pentru a concluziona interactiunile cu acestia in contracte de servicii si produse Telekom Romania.
•Atunci când este necesar transmite informaţiile departamentelor abilitate pentru a facilita rezolvarea cererilor clienţilor în limitele instrucţiunilor existente şi urmăreşte evoluţia acestora pentru a se asigura că problema este soluţionată in cel mai scurt timp.
•Este la curent cu procedurile şi noile evoluţii aferente activitatii desfasurate in cadrul Magazinelor, cu scopul de a menţine nivelul de cunoştinţe necesar pentru desfăşurarea acestei activităţi.
•Efectuează activităţile specifice (semnare contracte de servicii si produse atat petru clienti persoane fizice cat si pentru persoane juridice, comercializare echipamente, asigura suport pentru celelalete canale de vanzare, etc conform procedurilor standard, asistă pe alţi membrii ai echipei în desfăşurarea activităţii lor şi contribuie la o comunicare eficientă în cadrul echipei, semnalând corespunzător potenţialele probleme pentru a asigura buna funcţionare de ansamblu a magazinului.
•Menţine standardele şi imaginea companiei prin livrarea unor servicii de calitate şi printr-o atitudine profesională în relaţiile cu clienţii, conform Ghidului de Standarde pentru Magazinele Telekom Romania.
•Primeşte, facturează şi înregistrează plăţi în numerar şi achitări de facturi conform procedurilor şi standardelor companiei, sau dupa caz asista clientii Telekom Romania in activitatea de incasare individuala prin intermediul automatelor de incasare contribuind astfel la buna funcţionare a activităţii de încasare.
•Gestionează masa monetară colectată, verifică şi asigură predarea sumelor către bancă, întocmind documentele necesare.
•Asigură zilnic numerarul ramas în casierie potrivit normelor (safe, lăzi valori,etc)
•Informează zilnic şeful de magazin sau persoana desemnata cu gestionarea activitatii acestuia în cazul în care se constată minusuri sau plusuri în gestiune.
•Răspunde de corectitudinea oricărei tranzacţii efectuate şi de numerarul aflat în gestiune.
•Completează formulare şi rapoarte standard conform procedurilor departamentului pentru a-şi informa superiorii cu privire la activitatea desfăşurată, volumul vânzărilor de produse şi servicii, nevoile/ solicitările clienţilor si propune in mod proactiv modalitati de imbunatatire a activitatii rezultate in urma interactiunii cu acestia.


CERINTE

Studii:
•Studii medii (studiile superioare reprezintă un avantaj).
Experienţa în muncă:
•Minim 1 an experienţă în lucrul cu clientul.
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
•Orientare spre client – gestionează împrejurările dificile sau emoţionale în lucrul cu clienţii. Răspunde prompt nevoilor clienţilor. Solicită feed-back din partea clienţilor pentru îmbunătăţirea calităţii serviciilor prestate. Răspunde solicitărilor de servicii şi oferă asistenţă. Îşi onorează angajamentele. Clarifică nevoile şi dorinţele clienţilor; Împlineşte cu grijă aşteptările clienţilor în timp util; Monitorizează gradul de satisfacţie al clienţilor şi îi ţine în permanenţă la curent cu noutăţile.
•Respect & Integritate – Actioneaza etici si urmeaza politicile companiei. Actioneaza deschis si onest. Actioneaza la fel fata de toti cei din jur. Isi recunoaste greselile
•Munca în echipă – Are capacitatea de a coopera şi a lucra eficient cu ceilalţi, de a fi parte a unei echipe. Are disponibilitatea şi abilitatea de a-şi alinia comportamentul la nevoile, priorităţile şi obiectivele echipei sau organizaţiei. Dovedeste un grad de maturitate emoţională şi obiectivitate, atât în legătură cu propria persoana cât şi cu nevoile situaţiei.
•Orientarea catre rezultate - Este dedicat in atingerea rezultatelor stabilite. Isi asuma responsabilitatea pentru propria dezvoltare. Este proactiv si profita de orice oportunitate oferita pentru a se implica.
•Angajament - Livreaza ceea ce promite. Isi asuma responsabilitatea pentru ceea ce face. Trateaza colegii si clientii cu aceeasi solicitudine. Demonstreaza entuziasm in mod constant pentru munca sa.
•Expertiza profesionala - Aplica cunostintele si abilitatile tehnice pentru a-si duce munca la indeplinire la standarde inalte. Poate deprinde rapid noi abilitati si competente specific. Utilizeaza oportunitatile existente pentru a-si mentine abilitatile la zi.
•Ascultare activă - acordă atenţie interlocutorului, înţelege doleanţele acestuia, adresează întrebări pentru clarificare atunci când este oportun şi nu întrerupe discuţia
•Autocontrol – controlul fizionomiei, îşi ţine emoţiile sub control, controlează mânia şi evită comportamentul agresiv chiar şi în situaţii dificile
•Adaptabilitate/Flexibilitate – deschis schimbărilor (pozitive sau negative) şi unei varietăţi considerabile a activităţilor la locul de muncă.
•Toleranţă la stres – acceptă critici şi tratează cu calm şi eficienţă situaţiile de stres
•Iniţiativă – disponibilitate de asumare a responsabilităţilor şi a provocărilor.


DESCRIEREA FIRMEI

Pentru o carieră de succes, vino in echipa Germanos!

GERMANOS Telecom Romania, parte a grupului Telekom Romania este cel mai mare lanţ de magazine de telefonie mobilă din ţară care şi-a asumat misiunea de a conecta consumatorii obişnuiţi cu tehnologia mobilă. GERMANOS este prezent in Romania din 1996, consolidandu-şi de-a lungul anilor poziţia de lider in domeniu.

Primul magazin GERMANOS a fost deschis in Atena (Grecia), in anul 1980, intr-o locaţie de doar 20 de metri pătraţi, fiind specializat in vanzarea de baterii.

Lansarea telefoniei mobile pe piaţa din Grecia, in anul 1994, a reprezentat un moment important pentru GERMANOS care a devenit reţea de magazine specializată in telefonia mobila.

Reţeaua magazinelor GERMANOS constituie cea mai de incredere alegere pentru achiziţionarea unui telefon mobil, dar şi pentru service-ul acestuia. De ani de zile deja, GERMANOS garantează o servire excelentă, compania fiind specializată in alegerile de service de pionierat.

In orice magazin GERMANOS intri in lumea celor mai noi tehnologii mobile: produse şi servicii de telefonie mobilă (telefoane mobile, produse şi servicii Telekom Romania), accesorii pentru telefoane mobile şi servicii post vanzare, dar şi produse şi accesorii digitale precum camere foto, camere video, playere audio, telefoane DECT, carduri de memorie, servicii de noua generaţie precum conexiuni ADSL, televiziune digitală, servicii de voce oferite de Telekom Romania.

Alături de produsele telecom, gama de servicii oferite de GERMANOS Telecom Romania include: G-Garanţie pe viaţă - garantie pe toată durata utilizării telefonului mobil, G-agenda plus transferul conţinutului multimedia dintr-un telefon mobil in altul, G-service tehnic, G-plata facturilor pentru serviciile Telekom Romania, G-creditare posibilitatea achiziţionării produselor in rate sau G-ticket bilete la marile evenimente, G-precomandă oferă in avanpremieră cele mai noi produse de telefonie.

Cu peste 1000 de tineri entuziaşti ce lucrează atat in magazine, cat şi in zonele de suport, GERMANOS este una dintre cele mai dinamice companii din industria in care activează.

Eşti o fire energică, ai iniţiativă şi esti dornic da a obţine rezultate? Iţi place munca in echipă, ai o capacitate de acomodare rapidă la schimbare şi eşti conştient că in centrul atenţiei tale trebuie să fie CLIENTUL? Atunci noi suntem echipa din care să faci parte!